Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes 5.50-ish på FFK er interessant. Austin er ute mens Barmen er usikker (står sannsynligvis over). Føler på ingen måte at Brann forsvarer en odds på ~1.65 når man kun er fire poeng over gjestene og ikke har imponert at all hittil. I tillegg tror jeg det før eller senere vil snu for et FFK-lag som har vært mye uheldig så langt. Rundt 4-tallet for dnb er også godkjent.

---

Viking-Stabæk stusser jeg også litt på. 1.30 på hjemmeseier...? Helt latterlig imo. Ser mye mer verdi i Stabæk DnB til 10...

Skrevet

Synes 5.50-ish på FFK er interessant. Austin er ute mens Barmen er usikker (står sannsynligvis over). Føler på ingen måte at Brann forsvarer en odds på ~1.65 når man kun er fire poeng over gjestene og ikke har imponert at all hittil. I tillegg tror jeg det før eller senere vil snu for et FFK-lag som har vært mye uheldig så langt. Rundt 4-tallet for dnb er også godkjent.

---

Viking-Stabæk stusser jeg også litt på. 1.30 på hjemmeseier...? Helt latterlig imo. Ser mye mer verdi i Stabæk DnB til 10...

Helt enig. Blir svært varmt i bergen i morgen så skeptisk til hvordan det slår ut. Piotr ute også og en svett ungdom i mål, hmmm. Godset blir nok mitt spill. Fade viking er en bra strategi, de sammen med stabæk har gitt godt med penger i kassen. Lag som sogndal, ulf etc sliter jeg med å prise riktig.

Skrevet

Interresant også at 10/14 favoritter har vunnet siste 2 runder. Usedvanlig høyt og kan muligens fades bare på en slik indikator. Dog day i morgen?

Skrevet (endret)

---

Helt enig. Blir svært varmt i bergen i morgen så skeptisk til hvordan det slår ut. Piotr ute også og en svett ungdom i mål, hmmm. Godset blir nok mitt spill. Fade viking er en bra strategi, de sammen med stabæk har gitt godt med penger i kassen. Lag som sogndal, ulf etc sliter jeg med å prise riktig.

Japp, føler alt egentlig ligger til rette for en bitteliten skrell i morgen. Godset er jeg helt enig i. ~1.65 på hjemmeseier mot Odd når RBK hadde 1.40?! Utrolig.

e: NT legger seg faktisk så lavt som 1.55 på Brann-seier i morgen. Til å le av.

Endret av Lucky Luciano
Skrevet

Noe tennis i dag kjensen? :)

Spilte Stephens i WTA Strasbourg, men hun har allerede spilt og vunnet. Har ellers bare Razzano kl 14.30 CET. Ellers spilt Mjøndalen og Røde Stjerne (basket)...

Skrevet (endret)

Tja, magefølelse. Det lille jeg har sett av Enga i år har vært fryktelig. Det lille jeg har sett av RBK i år har vært dårlig, men der har de mest av alt slitt med omsetning. VIF sliter med alt.

Edit:

Det var da som. Etter å ha sett denne kampen, ville jeg tippet RBK igjen om lagene skulle spille mot hverandre i morgen.

Endret av Sovehest
Skrevet

Rakk ikke hjem før kampene startet i dag, men ville nok tapt på Haugesund. Fikk derimot inn en jeg satte i går med Molde på laget - enda godt dem snudde kampen! =)

post-8559-0-99936200-1337890749_thumb.jpg

Skrevet

1. Hammarby IF - Falkenbergs FF

Football - Sweden - Swedish Superettan

Match Winner, You bet on: 1

2. Start - Bodo/Glimt

Football - Norway - Norwegian 1.Division

3. Brabrand - Skjold

Football - Denmark - 2. Division West

4. Tromsø - Brann

Football - Norway - Norwegian Tippeligaen

Match Winner, You bet on: 2

35.22

Bong2:

1. Tromsdalen - Hødd

Football - Norway - Norwegian 1.Division

2. Vard Haugesund - Vidar

Football - Norway - Norwegian 2nd Division 3

3. Hønefoss BK - Molde

Football - Norway - Norwegian Tippeligaen

Match Winner, You bet on: 2

8.25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...