Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som spilte tennis eller gir folk blanke i slikt?

Følger stort sett tipsene dine ukritisk - men jeg har ikke mulighet til å sette spill fra jobb lenger. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Følger stort sett tipsene dine ukritisk - men jeg har ikke mulighet til å sette spill fra jobb lenger. :(

finn ny jobb

edit: post-174056-0-84218500-1334084300_thumb.png

blir fest om den går inn.

Endret av rottefOu~
Skrevet

Spiller bare på fotball og hockey her, en sjelden gang NBA hvis jeg har lyst å se matchen. Men ålreit med tips fra folk som følger andre sporter, kan jo være at jeg slenger meg på med en punt en eller annen gang.

Skrevet

finn ny jobb

blir fest om den går inn.

Heh, litt drøyt :)

Skrevet

Noen som har noen fine tips til ikveld?

Lurer selv på denne

Manchester United (-1) 2.08

Arsenal (-1) 2.08

Real Madrid 1.60

Samlet 6.92

Garantert mulig å finne høyere odds, dette var Betsafe

Skrevet

United scorer før pause - Wigan slipper alltid inn før pause. Oddsen jeg får hos Betsafe.dk er 1,50 på Unitedscoring før pause.

QPR - Swansea . 2,10. Vurderer å kjøre med -1 HC til 4,25.

Skrevet (endret)

QPR har vært OK hjemme i det siste, og slått et dårlig Liverpool og et bedre Arsenal. Swansea er enten-eller og jeg tror de taper med mer enn 1 mål om de først taper - tapt siste 3 kampene med 2 mål. Swansea har også mindre å spille for enn QPR.

Edit:

Ser QPR har vunnet 2 kamper med mer enn 1 mål denne sesongen. Wolves borte og Wigan hjemme.

Endret av Sovehest
Skrevet

Ting kan skje, men ville nødig satt pengene mine på tomålsseier til QPR. Tipper U i den matchen. Allikevel ikke mindre sannsynlig enn at Everton skal goale 4 i én match, da.

Skrevet

Flere her som skal følge med på Stanley Cup fremover? Ganske høye odds på disse kampene, men jeg synes det kan være vanskelig å få flere riktig.

Skrevet (endret)

Jeg spiller på ishockey og får ofte rett, men noen ekspert er jeg langt i fra. Begynte å se matcher for et par mnd siden. Har vel sett alle laga i playoffen en god del ganger nå. Det føles ofte litt random hvem som vinner, men form er viktigere enn "kvalitet" og hjemmeis betyr mye mindre enn i andre sporter ala fotball. Ergo blir det overraskende mye U og B til høy odds. Viktig å sjekke hvem som har hjemmeis selv forresten, står ofte feil oppført på unibet osv.

Er høy odds fordi det er så uforutsigbart. Flyers v Penguins feks, helt åpent, selv om sistnevnte er kanskje det beste laget i NHL imo.

En cheeky under 5.5 i matchen ovenfor til 1,90 er dagens toppmeis tips.

Edit: Forresten, Nightkeeper kan dere sende en PM, tror han har bra greie på hockey

Endret av toppmeis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...