Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er litt skummelt med Newcastle, er at de har vert ustabile, 6-0 over Aston Villa, for å så tape hjemme mot Blackppol. 4-3 seier borte over Chelsea (men cup er jo cup), 3-3 mot Manchester United. Seier borte i Everton. For å så tape hjemme mot Stoke.

 

Seff bør city med sitt stjerne mannskap av uante dimensjoner kaste Newcastle vegg i mellom. Men om det skjer, er ikke godt å si. Newcastle varierer veldig. Ville heller tatt nesten 7 i odds på Newcastle seier enn 1,35 i odds på City seier (NT). City er tross alt fortsatt ett litt ustabilt lag, til tross for milliard laget sitt...

 

...men hadde vel ærlig talt forventet mer enn tap mot Sunderland, tap mot West Brom og uavgjort mot Blackburn den siste mnd, inkludert seier over Wigan og nå sist 1-0 over Chelsea.

 

Jepp jeg tror City vinner, men ville hatt 2 i odds, under 1,5 i odds er det ikke verdt. City virker ikke bare ustabile, de er ustabile. Og Newcastle virker jo totalt bingo lag. Det forundrer meg ikke om sistnevnte klarer å ta med seg poeng. Tipper det står 1-1 ett stykke uti kampen, og at den ender med 2-1 seier til ett av lagene.

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Dobbel 1

 

Rosenborg - Vålerenga. H @ 1.9

Rosenborg har ikke for vane å gi vekk poeng i slike "gullkamper" som dette.

 

Lillehammer - Vålerenga. U @ 4.10

Dette er ishokey, og ender ikke denne uavgjort, så tror jeg hokey kampen i dobbelen nedenfor ender uavgjort.

 

ODDS 7,79

Innsatts 1000.

 

Dobbel 2

 

Rosenborg - Vålerenga. H @ 1.9

Rosenborg har ikke for vane å gi vekk poeng i slike "gullkamper" som dette.

 

Manglerud Star - Storhamar. U @ 4,10.

Ender ikke denne uavgjort, så tror jeg hokey kampen i dobbelen ovenfor ender uavgjort.

 

Odds 7,79

Innsatts 1000.

 

EDIT: RBK har 8-4-0 hjemme, VIF har 6-2-5 borte.

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Helt utrolig. Betsafe tillater innskudd med Mastercard. Nydelig bookie.

 

PS: Ikke tro at jeg spiller på krita. Men har mistet mitt "vanlig" bankkort, så får ikke satt inn noe penger med debitkortet

 

Kommer snart MLB tips

 

EDIT: I tillegg ordner dem request på andre over/under spill enn det som er satt opp, på 5minutter.

Endret av *@lex*
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Umyndighet er ofte et problem.

 

Aha, jeg sjekka ikke alder :p oddsen slo feil for meg i dag, men Betsson er så greie at de tilbakebetaler tapet.

 

Helt utrolig at et håndballag som har vunnet sine tre første kamper ikke klarer å vinne mot et som har tapt de to første.

Lenke til kommentar

Umyndighet er ofte et problem.

 

Aha, jeg sjekka ikke alder :p oddsen slo feil for meg i dag, men Betsson er så greie at de tilbakebetaler tapet.

 

Helt utrolig at et håndballag som har vunnet sine tre første kamper ikke klarer å vinne mot et som har tapt de to første.

Må nesten utdype den litt.. for hvis det er sånn du tenker in the long run blir det ikke mye gevinst :p

 

Vamos: registrer deg på enten mor eller far også bruker du dems sitt kort. gjorde dette selv fra jeg var 16. Hvis dem ikke er helt imot betting da.. da ser jeg problemet :p

 

EDIT: Den som vurderer HC på Madrid - tenk på hvem som er manager der fortida

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...