Gå til innhold

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)


Anbefalte innlegg

jadaaaaa Spartak Nalchik 2 - 3 Zenit St. Petersburg

 

den satt langt inne ass haha. spartak scora helt på slutten der. skål mkaj

 

vurderer å sette penga på zenit og moskva neste gang også. De scorer nesten alltid mange mål hver og vinner mange kamper.

 

 

noen som har betta på vålerenga?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må nesten utdype den litt.. for hvis det er sånn du tenker in the long run blir det ikke mye gevinst :p

 

Jeg kjente ikke lagene, men tenkte ut ifra tabellen at det måtte være enveiskjøring. Oddsen var også helt nede i 1.12.

 

Det har blitt bra med gevinst, fra onsdag til i går hadde jeg seks bonger på rad som gikk inn og saldoen økte fra 500 kr til 3856 kr.

 

I dag har jeg hatt to doble spill, den ene tapte jeg på mens det andre kan gi gevinst. PSV slo Venlo og da mangler jeg bare AIK i svensk innebandy :p

 

Og kort tid før slutt leder AIK 6-3, det betyr en profitt, innsats trukket fra, på 240 kr.

Endret av Lekr
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Anzhi Makhachkala - Spartak Moskva 2 1,70

Spartak Nalchik - Zenit St Petersburg 2 2,00

Tot: 3.40

Innsats: 6 Units

 

Anzhi Makhachkala - Spartak Moskva:

Anzhi er inne i en dårlig periode, 2-1-7 er formen de siste 10.

Sparta's form for de 10 siste er 6-2-2, med blant annet en meget sterk seier borte mot Marseille i CL.

Tror Sparta tar denne lett.

 

Spartak Nalchik - Zenit St Petersburg:

Zenit er fremdeles ubeseiret etter 20 runder, 8 seiere på de 10 siste kampene i serien.

Skal sies at Spartak er veldig solide hjemme i år, kun et tap. Så blir en jevn kamp men tror Zenit tar en viktig seier.

Ship it!

 

Russisk Premier League er en gullgruve :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Begynte 20.05. Hvilken mobil har du? Kjempe lett på iPhone:)

 

Ja er som regel det på løvli iPhone. Men hadde ikke 3G så droppe å sjekke innom tråden. :/

 

Henger med på ditt neste tips, gleder meg :)

 

edit: Fant ut at jeg hadde en bong på RBK seier og over 2,5 på HamKam kampen. Digg :D

Endret av mrDaveAwesome
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leverte inn en kupong for morro igår, tenkte å sattse 10 kr...

 

..men det ble 30 kr istedet siden jeg fant 20 kr på gaten, 120 i odds, ikke så steike langt fra 4000 tusen utbetalt.

 

Selv om jeg lurte på om den laveste oddsen på kupongen skulle rævkjøre det hele, da VIF spillte bra og scoret 0-1.

 

Ikke rart jeg lo da Blackpool ledet 0-2 til pause.

 

Føler meg som Fetter Anton akkuratt nå, fint med litt forandring fra Donald Duck.

post-160065-1286138485,256_thumb.jpg

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Samme her...

 

Går over til aksjer tongue.gif

 

 

God ide å gi seg med odds tipping menst leken fortsatt ikke er helt rævkjørt. Men hehe aksjer? Tja, er stort sett samme leken det...iallefall daytrading...men vil anbefale å hive inn på Funcom ett par mnd før lanseringen av deres nye spill som sansynlegvis kommer i siste halvdel av 2011 engang...og deretter selge aksjene ett par dager etter lansering...det vil ganske sikkert gi en grei gevinst.

 

Så istedet for å kaste vekk på oddsen, så spar pengene, og satts på det, er tross alt smartere og sikkrere. Men å sattse noen små summer på tipping og oddsen for spenningens skyld er greit. Men hold dere unna tusener i innsatts, da går det på "rævva" temmelig raskt, eller i beste fall før eller siden.

Lenke til kommentar

Alle har en downperiode. Det det handler om er å gjøre den perioden kort.

Du vil vinne igjen til slutt, må bare stå løpet helt ut.

 

Manning sin første interception måtte skje akkurat i kveld, sørget for 21-15 ledelse til jaguars...

Men er enda tid igjen.

 

uansett, kommer sterkere tilbake imorra ;)

Lenke til kommentar

Calgary Flames - Edmonton Oilers

Calgary Flames

1.52

New York Giants (0) - Chicago Bears (3,5)

2

1.91

Kombinasjoner

1

Innsats

1,000.00

Mulig utbetaling

2,903.20

 

Et siste forsøk for natten :)

 

Har fulgt deg gjennom dagen, og skal også følge deg i natten!(no homo) Får håpe på gevinst denne gangen:P

Lenke til kommentar

Alle har en downperiode. Det det handler om er å gjøre den perioden kort.

Du vil vinne igjen til slutt, må bare stå løpet helt ut.

 

Manning sin første interception måtte skje akkurat i kveld, sørget for 21-15 ledelse til jaguars...

Men er enda tid igjen.

 

uansett, kommer sterkere tilbake imorra ;)

Ville kanskje prøvd å kule an med så mange kamper som du spiller. Du treffer jo bra, men ville holdt meg til ett par kamper om dagen og sørget for at dem du valgte har solid verdi istedet for å pøse på med diverse kuponger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alle har en downperiode. Det det handler om er å gjøre den perioden kort.

Du vil vinne igjen til slutt, må bare stå løpet helt ut.

 

Manning sin første interception måtte skje akkurat i kveld, sørget for 21-15 ledelse til jaguars...

Men er enda tid igjen.

 

uansett, kommer sterkere tilbake imorra ;)

Ville kanskje prøvd å kule an med så mange kamper som du spiller. Du treffer jo bra, men ville holdt meg til ett par kamper om dagen og sørget for at dem du valgte har solid verdi istedet for å pøse på med diverse kuponger.

 

Har du noen spennende tips for dagen da?

Traff bra i går, surt med Rubin...

Lenke til kommentar

Viking - Strømsgodset (0-1) U @ 3.45

Bankers ett mål seier til Viking

 

Tours - Metz (0-1) U @ 3,3

Bankers ett mål seier til Tours

 

AAB - OB U @ 2,9

0-0 eller 1-1?

 

Herta Berlin - Alemannia Aachen B @ 5,4

Bortelaget har funnet formen, i forrige bortekamp vant de 3-1 over Frankfurt som hadde 3-0-0 hjemme.

 

Odds 173

Innsatts 3600 (gevinsten min fra igår hehe)

 

Evt. utbetaling 600000, seks hundre tusen, hahaha! Begynte kun med 30 kr så, ja watta da fokk! Er lei av små fjas gevinster som strengt tatt ikke gjør noe forskjell.

 

Bestiller Cruise til Carribien litt senere ikveld cool.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...