h-e-i Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Hei Mine foreldre handlet en data som sto i utstilling i en butikk, når jeg åpnet den nå ser jeg at disken som er en er "delt" i 2. Er det noen mulighet at jeg kan få den til bake til en stor uten og slette alt?? Hvis det hvordan gjør jeg det? Den ene disk delen er det ingen ting på
intelli-musa Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Det går ann med et program som heter Partition Magic. Da kan du endre størrelsen på partisjoner, flytte, slette, og slå sammen partisjoner. Grunn til at du vil ha en stor partisjon? Kan være greit å ha en partisjon til OS og en til det andre, letter arbeidet mye hvis du skal formatere eller Windows henger seg
h-e-i Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Skrevet 18. januar 2007 Takk for hjelpen Det var egenltlig bare mine foreldre som vill ha en. Nye ting for de som beggyner og komme opp i årene er skummelt De er vant til en harddisk Skal høre med de om hva de mener om det du skriver Takk skal du ha
KAS Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Du kan jo forklare for dem at meningen med dette er at selve systemet og programvare skal ligge på den første, mens personlige greier og arbeid skal legges på den andre. For ordens skyld, og for praktiske forhold som ved eventuell formattering og reinstallasjon som også er nevnt her. Da vil de nok se annerledes på det.
NevroMance Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 Du kan jo forklare for dem at meningen med dette er at selve systemet og programvare skal ligge på den første, mens personlige greier og arbeid skal legges på den andre. For ordens skyld, og for praktiske forhold som ved eventuell formattering og reinstallasjon som også er nevnt her. Da vil de nok se annerledes på det. 7753026[/snapback] Hvis de skjønner halvparten av hva du sier that is vet om en del som hadde kobla ut med en gang de hørte ordet formattering, og faktisk noen som kræsjer ved ordet system
imfrommanndame Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 (...) Windows henger seg (...)7751640[/snapback] Ønsketenking! At det henger seg i en tykk tau!
Neverest Skrevet 18. januar 2007 Skrevet 18. januar 2007 http://gparted.sourceforge.net/ Gratis program for partisjonering av harddisk. Men man bør ha en ide om hva man gjør da.
wiberos Skrevet 19. januar 2007 Skrevet 19. januar 2007 Hei Mine foreldre handlet en data som sto i utstilling i en butikk, når jeg åpnet den nå ser jeg at disken som er en er "delt" i 2. Er det noen mulighet at jeg kan få den til bake til en stor uten og slette alt?? Hvis det hvordan gjør jeg det? Den ene disk delen er det ingen ting på 7751563[/snapback] Det kan være en grunn til at det er 2 eller 3 partisjoner. Kontrollere før du forandre noe. Kontrollere om det er noe recovery partisjon på disken. Har du fått wincd plate eller recovery? Kort sagt hva du eventuelt mister med å forandre på ting og tang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå