Gå til innhold

level 69 mage etter 24 timer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er et juksebilde. Tenk bare hvor mange hundretusen, kanskje millioner med XP det er mellom lvl 60-70? Hvordan i guds navn skulle han få tid til å enten grinde eller queste for SÅ mye XP på bare et døgn? Skjerp dere. 100k XP i timen ellerno? Kjenner ikke til noen quests eller monstre som gir så mye XP, jeg.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det kan ikke bare være bilder fra betaen da? Noen som juger?

Tror ikke det der skal være mulig overhodet, nemlig. Blizzard har jo sagt det skal ta en mnd eller to å levele fra 60-70?

7740153[/snapback]

 

Litt off-topic, men det kan umulig ta 1-2 mnd å lvl til 70 når det allerede er "mange" på 63+ på serveren :D

Lenke til kommentar
Det kan ikke bare være bilder fra betaen da? Noen som juger?

Tror ikke det der skal være mulig overhodet, nemlig. Blizzard har jo sagt det skal ta en mnd eller to å levele fra 60-70?

7740153[/snapback]

 

Litt off-topic, men det kan umulig ta 1-2 mnd å lvl til 70 når det allerede er "mange" på 63+ på serveren :D

7740236[/snapback]

 

Level-kurven er ikke lineær. Det er ikke nøyaktig like mange XP-points fra level 60-61 som det er fra 62-63.

Lenke til kommentar
Tror det er et juksebilde. Tenk bare hvor mange hundretusen, kanskje millioner med XP det er mellom lvl 60-70? Hvordan i guds navn skulle han få tid til å enten grinde eller queste for SÅ mye XP på bare et døgn? Skjerp dere. 100k XP i timen ellerno? Kjenner ikke til noen quests eller monstre som gir så mye XP, jeg.

7740188[/snapback]

Elite mobs, spelldamage, mye mana og healer. Får lett 600 xp per mob, og det bare på level 60.

 

Mange millioner med XP ja.

Lenke til kommentar
Tror det er et juksebilde. Tenk bare hvor mange hundretusen, kanskje millioner med XP det er mellom lvl 60-70? Hvordan i guds navn skulle han få tid til å enten grinde eller queste for SÅ mye XP på bare et døgn? Skjerp dere. 100k XP i timen ellerno? Kjenner ikke til noen quests eller monstre som gir så mye XP, jeg.

7740188[/snapback]

10 quests, så har du 100k xp.

 

Jeg får i værtfall mellom 10 og 12k xp per quest nå...

 

Jeg trodde foresten ikke man fikk XP i raid......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...