Gå til innhold

utrolig pen kasse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde ikke fiksa å ha et kabinett med fatal1ty-logoer på. Hadda lakka over dem sporenstreks hvis jeg hadde hatt ei sånn kasse. Dessuten er prisen helt avsindig, og jeg liker ikke hele fatal1ty-rælet. Halvgreie produkter som får 8 magiske tegn tilføyet navnet sitt og en haug sedler tilføyet prisen. Liker det ikke, og av en eller annen grunn finner jeg det voldsomt usympatisk når produsenter lanserer kjedelige produkter til blodpris med et hellig merkenavn i stedet for å gjøre noe innovativt.

Skal de håve inn laken på et merkenavn så la det i det minste være deres eget!

Lenke til kommentar

Skamdigg kabinett, ja. Men som de fleste andre påpeker; om det skulle stått noe på det, måtte det vært "laland". Ingen over, ingen ved siden, og ingen under. Nå dèt hadde jeg glatt kjøpt. Hadde man samtidig fjernet all den shiiten av logoer som er der nå, eller fjerna "fatal1ty! fra produktnavnet, hadde den nok gått for 1,5-2k.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Jeg likte kombinasjonen av rødt og svart da, i tillegg til at jeg likte det ellers ganske stilige, cleane kabinettet.. eller, det hadde vært greit om det ikke stod fatality på det! :)

 

btw, noen som aner om det går ann å bytte ut det blå lyset i MS Habu, med noen røde dioder i stedet? :p Beklager OT! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...