99tnor Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 noen som vet om et program jeg kan bruke til å filme på skjermen.?
Torbjørn T. Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Camstudio kan anbefalast. For fleire alternativ, sjå denne tråden.
99tnor Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 hvordan kan jeg filme et større område?
ilpostino Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 dette er noe som er beskrevet i denne tråden.
Torbjørn T. Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 (endret) I Camstudio? Vil du filme heile skjermen, vel Region --> Full screen. Eller so går du til Region --> Fixed Region, og trykker på Select i vindauget som kjem opp. Då kan du «markere» området du vil ta opp. Redigert: Eller berre skriv inn oppløysning i dei to nederste rutene. Endret 17. januar 2007 av incanus
99tnor Skrevet 17. januar 2007 Forfatter Skrevet 17. januar 2007 men, vet noen om en bedre kodek? fikk bare masse hakking..
Torbjørn T. Skrevet 17. januar 2007 Skrevet 17. januar 2007 Prøv med innstillingane som vert vist her: Eg har prøvd litt diverse, og det som vert vist der, å ta opp i Microsoft Video 1 og so komprimere med eit anna program, fungerer eigentleg veldig fint. Den beste gratis codecen eg har prøvd er den du kan lese om her, men då må dei som skal sjå den installere den og. Du kan og få greie resultat med XviD og Windows Media.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå