Gå til innhold

Første inntrykk av BC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samme med meg, med unntaket at jeg ikke fikk meg noe søvn. 43% igjen til level 61 :)

 

Nå som jeg levler warrior igjen, ble jeg enda en gang minnet på hvor svake vi er når det kommer uforesette problemer (en add og to). Har byttet ut chest, legs og ranged sålangt, og føler jeg begynner å komme meg videre fra Thrallmar, men det vet jeg egentlig ingenting om :p

Lenke til kommentar
Hvor mye xp får man pr. quest? Hvordan er de andre rewardsa?

7732260[/snapback]

Rundt 10000 fra man entrer dark portal. :)

 

Ikke galt ang pengedrops var det heller, så ser glatt at jeg skal kunne skaffe 5000g til level 70.

 

De første questrewards erstatter ikke NS Gearet mitt, men får snart blå Leather chestettellerannet med 425 armor, 20strength, 20 agility som erstatter NS chestpiecen. :))

Lenke til kommentar
Hvordan er det med content for spillere som IKKE har level 60 characters? Er Outland kun for de over level 60?

7732510[/snapback]

Mobs i Outland (Hellfire Peninsula) starter på lvl 58 i de enkleste questene. Men det er jo ikke verre enn å starte en Blood Elf, så får du jo starte i Outland. Om du har en char som er 40-ish, er vel det eneste du kan gjøre å starte med jewelcrafting.

Lenke til kommentar
Hvordan er det med content for spillere som IKKE har level 60 characters? Er Outland kun for de over level 60?

7732510[/snapback]

Mobs i Outland (Hellfire Peninsula) starter på lvl 58 i de enkleste questene. Men det er jo ikke verre enn å starte en Blood Elf, så får du jo starte i Outland. Om du har en char som er 40-ish, er vel det eneste du kan gjøre å starte med jewelcrafting.

7732532[/snapback]

Blood Elf starter i Quel'Thalas

Endret av Superslask
Lenke til kommentar
Hvordan er det med content for spillere som IKKE har level 60 characters? Er Outland kun for de over level 60?

7732510[/snapback]

Mobs i Outland (Hellfire Peninsula) starter på lvl 58 i de enkleste questene. Men det er jo ikke verre enn å starte en Blood Elf, så får du jo starte i Outland. Om du har en char som er 40-ish, er vel det eneste du kan gjøre å starte med jewelcrafting.

7732532[/snapback]

Blood Elf starter i Quel'Thalas

7732564[/snapback]

Mulig jeg roter, innbildte meg at den øya en startet på lå i Outland. Uansett kan en jo bare starte Dreanei og Bloodelfs om en har kjøpt ekspansjonspakken.

 

Og ja, jeg laget en Bloodelf paladin... :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...