Gå til innhold

Første inntrykk av BC


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt questing uttafor Thrallmar i går og et run i letteste wingen i Hellfire Citadel.. Endelig ny 5 man instance! :D Den var bra, men litt kort.. Har hørt at andre wingen skal være ca dobbelt så lang, kommer nok til å prøve den snart :)

 

Etter jeg kom gjennom portalen og sprang ned trappene følgte jeg ikke med på skjermen.. Plutseligt stod jeg midt i en gjeng 70+ Elites.. Det gjorde vondt :p

Lenke til kommentar

Min erfaring fra i går kveld er at Blood Elfs er VELDIG moro. Laget en BE Warlock og lærte meg jewelcrafting + mining. Grafikken i Silvermoon og Eversong Woods er skikkelig fin og atmosfæren er stemningsfylt. Kjempefornøyd så langt... Folk som klager er bare uberism-trolls som allerede kjenner hver eneste centimeter av Azeroth og egentlig har gått lei :)

Lenke til kommentar
Har CE liggende i bilen. Henta det i lunchen.

Host, hark dårlig gitt. Tror jeg må hjem.

 

Neida, slikt har jeg ikke samvittighet til.  :!:

7732847[/snapback]

 

 

Hehe, hadde et par i guilden som sa seg skyldig i det der ;) Jaja, hver til sitt.

 

Uansett - jeg må si meg veldig fornøyd så langt, faktisk ikke kommet meg forbi Hellfire Peninsula enda :D Har en sykelig trang til å *måtte* gjøre meg ferdig med quests jeg har i loggen før jeg hopper til neste område, så jeg har vel hatt nok å stri med i Hellfire si det sånn. 61,7 omtrent nå - og storkoser meg :)

 

Greit nok, har vært et par quests jeg skal innrømme jeg ikke har lyst til å gjøre en gang til, men regner med at 5-manns instances i dag bøter på det.

 

Ennå ikke funnet noen upgrades, kanskje instances hjelper der i løpet av dagen og, vel, eneste til nå er vel gjerne +24 AP på bracers istedenfor stamina.

 

Skal jeg si noe som faktisk gjorde meg irritert i går, så er det Fel Cannons MkI rundt Forge Camp i nordlige Hellfire Peninsula. Noen av de er usynlige, og har en totalt latterlig lang range, bugged beyond belief spør du meg. Fikser de disse så må jeg si at de har fått til en virkelig artig sone. Å leke "Stuka-bomber" var jo en fin forandring fra de vanlige "finn 10 x ditt og datt" questene ;)

Lenke til kommentar

Det var kjempeartig, virkelig gøy å starte i områdene rundt Silvermoon.

Omtrent samme følelse som du har første gang du spilte wow, minus alt styr med tastene. :D

 

Eneste minus var vel at jeg ikke trodde at så mange skulle spille Paladin, lik meg selv.

Har hørt så utrolig mye styggprat om Paladiner på horde siden, alle påsto de var en dårlig klasse... men likevel starta de en?

For min egen del har Paladin alltid vært en fjern drøm som nå er mulig. (Reroller ikke Alliance, ettersom jeg sitter ganske godt i det på Horde nå, og inntil nå ble Paladin altså umulig.)

Rundt 60-70% av hele Silvermoons befolkning var iallefall Paladiner i går. :(

 

Jaja, skal iallefall bli kjempefestlig å få et lite avbrekk fra Presten min, gikk litt lei den evige Mindblast, Pain, Flay-grindinga.. :)

Lenke til kommentar

Jeg savner ny og bedre grafikk (engine). Ok, så er det litt bedre modeller og noe mer "glow" på ting i Outland, men noe revolusjonerende var det jo ikke akkurat snakk om...

 

PS: Start en Blood Elf Paladin (blond selvsagt), kjøp hele mail-settet fra armour smithen i startområdet. Le godt av den "bøge looken" du får :!:

Lenke til kommentar
Min CD-Key er tydeligvis invalid :(

7740917[/snapback]

 

det har skjedd at det har vært endel dårlige trykk på CD-key'ene les nøye nøye hva som står der og se om en L er blitt en I eller en O er en Q eller en 0 osv. lykke til

 

mitt intrykk: elsker det, simpelt elsker det. BE omtrådene er rolige og har en veldig spesiell musikk som passer veldig til mine forventinger av BEs, og Hellfire Peninsula er skikkelig deilig, masse masse nytt og jeg må innrømme at det er veldig forfriskende å høre folk syte over warlord gear'et deres som de plutselig "må" bytte ut med greens, slik at min nylvlede warrior plutselig ikke er så veldig undergeared lengre. er også veldig glad i størrelsen på zonene :)

Lenke til kommentar

Knallfornøyd så langt. Ikke noe stress med levlingen så jeg bare trasker rundt og suger til meg atmosfæren.

 

Det eneste som er litt pes er at det er så SINSYKT mye folk rundt om og enkelte quests er vanskelig å få gjenomført. Men FYTTI for en respawnrate det er enkelte steder. Vet ikke om de skalerer respawn etter antall folk i området eller hvordan det funker, men enkelte mobs er jo instant respawn. Kan faktisk være litt skummelt :D

Lenke til kommentar
Men FYTTI for en respawnrate det er enkelte steder. Vet ikke om de skalerer respawn etter antall folk i området eller hvordan det funker, men enkelte mobs er jo instant respawn. Kan faktisk være litt skummelt  :D

7741009[/snapback]

 

Blizzard implementerte det systemet i TBC. Ser ut som om det fungerer bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...