Gå til innhold

Kommentartråd MeTube - rørkabinett.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan man gi minus-stemmer?

 

Folkens. Vær litt mer sakelig i deres uttalelser. Dette er så absolutt ikke konsktruktiv kritikk i det hele tatt. Tenk over det dere sier, det er faktisk en person som har jobbet hardt med dette prosjektet.

 

Min stemme gikk til deg Mr.Anki. Begrunnelsen min er at jeg synest det er et spennende prosjekt og ikke minst ble resultatet like spennende. :)

 

Og en konkurranse er så absolutt ikke stedet for kritikk, da dette aller helst burde vert gitt under selve prosessen med kabinettet. Det er både en usportslig og uhøfflig måte å opptre på. :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Synes det ble utrolig bra og jeg MeTube ble den klare vinneren for meg når jeg så over kabinettene

 

Hva er det som gjør MeTube så mye bedere enn de andre kabinettene som er blitt nominert?

¨Jeg synes dette er mye bedre gjennomført og synes det ble ett utrolig bra resultat, kanskje ikke målingen ble så bra, men jeg synes lel det er beste arbeidsloggen foreløpig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er delvis enig. Så veldig lovende ut til å begynne med, men ble ikke helt det samme til slutt.

Men nå må vi ikke dømme Mr.Anki nord og ned da, han har jo det lille ekstra som kan gjøre han til en god modder om han fortsetter.

 

Mitt lille tips:

- Puss ned lakken litt, få tak i noen som virkelig kan lakke og få deg en strøken mørk grønn lakk som går over i svart nede.

(Jada, har fått med meg at folk syns lakken er bedre i virkeligheten, men alle kan jo se at den kanskje kunne vert bedre.)

- Også... ikke la berømmelse gå deg til hode. Ingen normle folk liker personer som gjør hva som helst for litt berømmelse.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Fikk du så sykt masse bare ved å spørre? ;D

Genialt synes nå jeg.

Burde jo kanskje ta med sponsornavnene på boksen da?

Bra jobbet, ser mange er misunnelige på deg ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 7 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Hei alle sammen!

 

Sitter med noen taker om å gjøre ett nytt forsøk på et slikt kabinett. Da vil jeg gjøre en del endringer, men formen vil bli noe av det samme.

Vil ha ned størrelsen en god del og tenker å gå for et mATX oppsett. Her kan en få god ytelse og det tar samtidig liten plass. I sidene vil det bli fjernet en vifte, slik at det bare er to på hver side. Tenkte å få bøyd til en alluminiumsplate som vil bli røret, bare at det er kuttet i to. (Slik som en half pipe). Den største forandringen vil bli kjølingen, men mer vil jeg ikke røpe :wee:

 

Det skal altså bygges fra bunnen igjen og en annen farge vil bli brukt.

 

Hva tror dere om dette? :)

Lenke til kommentar

Liker idéen om en MeTube2, og mATX er noe jeg liker enda bedre. :D Hva med å lage hele kabinettet i stål/aluminium? Krever dog at du kan sveise, men det lærer man seg fort. Også kanskje du kan få fikset en finish i samme gate som Lian-Li sin (børstet stål/anodisert(?) aluminium). Det hadde vært fett. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...