Empty Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 (endret) Jeg sitter i en kjellerhybel, i et privathus, hvor jeg har tilgang til trådløs internett via UPC eller Get, men vil gjerne ha internett på min stasjonære pc også. Derfor lurte jeg på om det var mulig å få en overgang fra vanlig kabeltv (som jeg har) til ethernet som jeg kan bruke på min stasjonære ? Eller er det enklere å gå til innkjøp av et Pci trådløst nettverkskort ? Endret 18. januar 2007 av Empty
aod Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Det "enkleste" er vel å gå til innkjøp av trådløst kort for din stasjonære også. Det finnes andre løsninger, men da må du bruke nettverkskabel/kabler.
Empty Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 Er nok lettest det ja... Noen som har noen anbefalinger til et billig men stabilt og bra trådløst adapter ?
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301248 Dette 11g kortet har jeg brukt uten problemer.
Empty Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Skrevet 16. januar 2007 Vil et trådløst Pci kort være bedre enn et usb-basert kort ?
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. januar 2007 Skrevet 16. januar 2007 Ikke nødvendigvis, jeg liker bare å ha minst mulig løse dingser. Fordelen med USB er at du han ha lang kabel og kan brukes av andre om ønskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå