Gå til innhold

Om det å mobbe tjukke mennesker


Anbefalte innlegg

Jaja folkens, da var vi langt ute på viddene igjen.

 

Kanskje det er på tide å sette bilen i garasjen?

8577460[/snapback]

 

Hele tråden og dens mening er helt ute på viddene!

 

Hva hadde dere tenkt om at jeg lagde en tråd hvor jeg skrev i topicen: "Om det å mobbe utlendinger?" (for å få en del til å oppføre seg). Der snakker vi sammfunsproblemer ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Hehe, var vel ikke ment for dine innspill ...? Så hva er det du sutrer for??

 

"Dobbeltposting", hvor??

 

Ikke en stor diskusjon, men bare irritert over noen som vrøvler.

8577388[/snapback]

Jeg "sutrer" for det fordi det ikke er nødvendig å skrive en hel post med "hehe". Det går under spam.

 

Dobbeposting? Overalt. Du er klar over at man kan redigere ett innlegg, du trenger ikke poste to ganger etter hverandre for å svare to forskjellige personer.

 

Jeg vrøvler? Hah.

 

Har du noe mer du skulle ha sagt, som du sikkert har kan du heller ta det på pm. Dette blir bare teit og way off-topic,

8577434[/snapback]

 

Hva du oppfatter fra en "hel" post, behøver ikke være det samme som jeg svarer på.

 

"Dobbeltposting? Overalt". "Du er klar over at man kan redigere ett innlegg, du trenger ikke poste to ganger etter hverandre for å svare to forskjellige personer", arrogant liten "sensuret". Meget godt forklart. Not!!

 

Du vrøvler, jada!

 

Teit, er bare forbokstaven i et veldig langt etterord.

Lenke til kommentar
Hva du oppfatter fra en "hel" post, behøver ikke være det samme som jeg svarer på.

 

"Dobbeltposting? Overalt". "Du er klar over at man kan redigere ett innlegg, du trenger ikke poste to ganger etter hverandre for å svare to forskjellige personer", arrogant liten "sensuret". Meget godt forklart. Not!!

 

Du vrøvler, jada!

 

Teit, er bare forbokstaven i et veldig langt etterord.

And then again. Jeg sa ta det på pm om det er noe mer.

 

Jeg er seriøs, vil du at jeg skal forklare nøye for deg hvordan man redigere, eller får til flere quotes i ett innlegg er det bare å si ifra.

 

Uansett, et svar er et svar. Selvom du prøvde å være "morsom" eller hva f. Så var det spam.

 

Jeg begynner å lure på hvor gammel du er :ermm:

Og dette gidder jeg ikke..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Du er en moroklump. Hvilken type grøt ønsker du deg?

8577121[/snapback]

Hmm ok takk. Tar da risgrøt med masse sukker, litt kanel og et svært hav av smør i midten. Og dobbel rømmegrøt til dessert. Det hele skylles ned med en deilig kopp varm smult. :thumbup:

8577480[/snapback]

 

Hva med noen rause stokkeslag over ryggen som en forrett? Ingenting som litt oppvarming for elastisitet i kroppen før fortærelsen av litt velsmakende grøt ... :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Hva du oppfatter fra en "hel" post, behøver ikke være det samme som jeg svarer på.

 

"Dobbeltposting? Overalt". "Du er klar over at man kan redigere ett innlegg, du trenger ikke poste to ganger etter hverandre for å svare to forskjellige personer", arrogant liten "sensuret". Meget godt forklart. Not!!

 

Du vrøvler, jada!

 

Teit, er bare forbokstaven i et veldig langt etterord.

And then again. Jeg sa ta det på pm om det er noe mer.

 

Jeg er seriøs, vil du at jeg skal forklare nøye for deg hvordan man redigere, eller får til flere quotes i ett innlegg er det bare å si ifra.

 

Uansett, et svar er et svar. Selvom du prøvde å være "morsom" eller hva f. Så var det spam.

 

Jeg begynner å lure på hvor gammel du er :ermm:

Og dette gidder jeg ikke..

8577590[/snapback]

 

Har litt lyst til å bare skrive "haha". Du har jo allerede avgitt dommen, så hvorfor du da velger å presisere idiotiet er bare spekulativt.

 

Bruke hersketeknikker har du i hvert fall litt peiling på. Skulle nesten tro at du er en kvinne ...?

Lenke til kommentar
Har litt lyst til å bare skrive "haha". Du har jo allerede avgitt dommen, så hvorfor du da velger å presisere idiotiet er bare spekulativt.

 

Bruke hersketeknikker har du i hvert fall litt peiling på. Skulle nesten tro at du er en kvinne ...?

8577705[/snapback]

"Ok"

 

Ja, jeg er nok det.

 

Slutter å spamme nå, JOECAMEL ;) Diskuter videre på noe som er ferdigdiskutert.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Hva med noen rause stokkeslag over ryggen som en forrett? Ingenting som litt oppvarming for elastisitet i kroppen før fortærelsen av litt velsmakende grøt ... :yes:

8577624[/snapback]

Umm,mmm...nei. Stokkeslagene kan du få gleden av å smake selv. Har ikke helt hang'en til slikt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Nå er det på tide å bevege den feite ræven sin videre. Det var ganske moro, så lenge det varte ... Kommer tilbake for mere mobbing etter hvert, og det er et løfte. ;)

Lenke til kommentar

Denne tråden har beveget seg langt forbi det den opprinnelig måtte ha hatt av mening. Vi stenger den derfor nå, og tar en gjennomgang etterhvert for å se om det er noen sjans for eller vits i å rydde og åpne igjen. Det tviler jeg egentlig på, så dere behøver ikke sitte standby å vente...

 

Jeg minner opptil flere brukere på at selv om en tråd går av sporet er det ingen unnskyldning for å delta i avsporingen, og at spam og trolling ikke er noen grunn til å gjøre likeså. Husk: Den som mater trollene, må ta ansvaret for at de vokser seg store og sterke.

 

Synspunkter og reaksjoner kan sendes undertegnede på PM.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...