Gå til innhold

Anne-Kat slutter i Nytt på Nytt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, de episodene der Trond Viggo Torgersen vikarierte for Anne-Kat i fjor (eller var det forfjor?) var jo ufattelig morsomme. Kanskje han er en kandidat til å overta for henne?

Skrevet
Vel, de episodene der Trond Viggo Torgersen vikarierte for Anne-Kat i fjor (eller var det forfjor?) var jo ufattelig morsomme.  Kanskje han er en kandidat til å overta for henne?

7717944[/snapback]

Det hadde blit utrolig bra. Likte han veldig godt når han vikarierte for ho.

Gjest Slettet+891234
Skrevet
Tror de høye seertallene kommer til å falle nå som Anne-Kat slutter :)

7718315[/snapback]

Neida, det finnes tross alt mange rasende festlige folk der ute. Og humorkonsepter kan fungere godt selv med forskjellige programledere fra gang til gang -ta Løvebakken som eksempel.

Skrevet

Så noen av de mulige alternativene dersom Anne-Kat slutter i dagens VG, og blir det noen av de håper jeg det blir Pernille Sørensen, rett og slett fordi hun er ufattelig morsom. Noe de som følger med på Løvebakken kan skrive under på :)

Skrevet (endret)

Jeg vurderer (u)seriøst å sende søknad på jobben! Jeg mener, jeg trenger en jobb, og TV er saken for meg! Tror nok jeg kunne fulgt i hennes fotspor ganske bra!

Vote Leno for TV-host!

:wee:

Endret av Poor Leno
Skrevet

Det var dritkjipt :( Anne-Kat og Knut Nærum er jo de som gjør det verdt å se på.. Får håpe Knuten fortsetter en god stund til ihvertfall..

Skrevet

Kan jo være greit med noe nytt. Så lenge knut nærum blir så gjøre det ikke noe for meg. Er jo manus så tror ingen har problemer med å fylle hennes plass. Pernille Sørensen hadde jeg likt fått jobben.

Skrevet
Kan jo være greit med noe nytt. Så lenge knut nærum blir så gjøre det ikke noe for meg. Er jo manus så tror ingen har problemer med å fylle hennes plass. Pernille Sørensen hadde jeg likt fått jobben.

7721554[/snapback]

Ehh.. sier du at siden det er manus kan alle være like morsom? At det egentlig bare er å slenge inn en eller annnen random person og gi vedkommene et manus og da blir personen like morsom? Det handler jo litt om utstrålingen til Anne-Kat da. Og alt sammen er jo ikke manus. De finner jo på en del der og da.

Skrevet (endret)

Så klart ,men jeg har ikke sansen for anne-kat så for meg kan nesten alle gjøre en like bra Jobb. F.eks da Trond Viggo var gjeste programleder var noen av de bedre episodene imo.

Endret av GtReBra
Gjest member-101642
Skrevet

Hun er ikke SÅ morsom at jeg kommer til å savne henne.

Skrevet
Så klart ,men jeg har ikke sansen for anne-kat så for meg kan nesten alle gjøre en like bra Jobb. F.eks da Trond Viggo var gjeste programleder var noen av de bedre episodene imo.

7721684[/snapback]

ok :)

Skrevet

Tror det ville vært et større tap for nytt på nytt om de mistet Knut Nærum. Han er mye vanskeligere å erstatte, i forhold til hvordan type humor han kommer med. Personlig synes jeg at han kommer med mye mer morsomt enn Anne-Kat. Men når hun ført kommer med noe morsomt, så er det hysterisk morsomt, man sitter og ler av det lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...