Gozarpz Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 (endret) Har laget en side i PHP, som jeg gjerne skulle hatt tilbakemelding på. Dette er første gang jeg lager side i PHP. Siden Endret 15. januar 2007 av Gozarpz
Aalton Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg synest siden ser ganske så "basic" ut, men det er sikkert meningen antar jeg. Hvorfor har du ikke lagt til en "meny" i stedet for å ha linkene rett på bakgrunnen? de blir liksom litt mer borte på den måte du har gjort nå. Ved kritikk og tilbakemeldinger; En annen ting er å legge til mer informasjon om siden, som det står her
Gozarpz Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 Den er ikke ferdi, så den er hvertfall foreløpig ganske basic. Det er en meny der, og det var mengingen at jeg skulle ha et bilde i bakgrunn i menyen som hang i hop med headeren, men fikk det ikke helt til. Om jeg skal ha det slik som det er nå, er jeg usikker på.
Aalton Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Jeg vet du har skrevet en meny, men jeg tenkte på at du burde skille den ut mer fra bakgrunnen. Med et bilde, helst er ensfarget, da blir det nok mye bedre med en gang. Kan vel ikek være så vanskelig å få det til?
Gozarpz Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 (endret) Nå har menyen en egen farge. Endret 13. januar 2007 av Gozarpz
Aalton Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Sett bort i fargevalget du har på meneyen din og siden generelt så er det mye bedre. jeg ville også skillet de 2 "boksene" dine, altså meneyen og tekstboksten midt på siden og gjort litt rundere i kantene, kanksje med samme farge, bare litt "fading" på fargene, her kan du la deg inspirere av andre sider
Gozarpz Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 (endret) Ja, det hadde vært mye bedre med avstand, rundere kanter og fading. Må finne meg litt lesestoff tror jeg, for å få til det, siden dette er ganske nytt for meg. En annen ting jeg ikke er helt sikker på er selve menyen. Om teksten burde hatt en annen font/strørrelse eller noe. Den ser ganske enkel ut. EDIT: Noen med høyere oppløsning enn 1024X768 oppløsning som kan si om siden blir "rar" eller "feil", med tanke på bakgrunnsbildet, menyen, tekstboksen og det. Har bare laptopen her nå, og den støtter kun opp til 1024 Endret 13. januar 2007 av Gozarpz
Aalton Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Du burde heller prioritere designbet på selve siden med runde kanter og fading, bl.a... Deretter kan vi se på det igjen å kanskje det er passende å bytte front. Jeg kunne sett for meg en Arial, hakket opp i størrelse med mørk grå tekst, evnt. svart.. EDIT: Noen med høyere oppløsning enn 1024X768 oppløsning som kan si om siden blir "rar" eller "feil", med tanke på bakgrunnsbildet, menyen, tekstboksen og det.Har bare laptopen her nå, og den støtter kun opp til 1024 Hos meg ser siden grei ut. Bakgrunnen bør definivt byttes til noe mer stilrent, den er litt forstyrrende og oppblåst. Overskriften bør rendres, eller gjøre bagrunnen usnylig, den bør også ligge på toppen
Gozarpz Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 (endret) Da har jeg endret litt. Klippet og flyttet litt på bakgrunnsbildet, fadet det ut på slutten så det ikke får en brå slutt. Fikk mellomrom på meny og hovedvinduet. Litt smalere meny og overskriften litt høyere. Prøvde å få til PhpMyBorder for å få runde kanter, men får det ikke til... EDIT: Er det ikke mulig å få transparange PNG i IE? Blir grå bakgrunn... Endret 13. januar 2007 av Gozarpz
Aalton Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Det så litt bedre nå, om du bare får til PHP My Border blir det veldig bra til et førsteutkast å være
Anders Moen Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Ja, nettsiden er litt fucka (kan jeg si det?) opp på større skjermer.
Aalton Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Ja, du er da ingen forbryter om du bruker ordet "fucka" Må nok si meg ening i at den er litt vondt på store skjermer..
Gozarpz Skrevet 13. januar 2007 Forfatter Skrevet 13. januar 2007 Da har jeg fått til PhpMyBorder. Litt... Men jeg får ikke hovedvinduet opp og på siden av menyen. Forslag? Men hva skjer med siden på store skjermer? Gjentar bildet seg?
Aalton Skrevet 13. januar 2007 Skrevet 13. januar 2007 Litt usikker på hvordan du kan løse det problemet, kan selv ingenting om php Ved store skjermer, hos meg hvertfall blir bildet litt "strukket"
Gozarpz Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 (endret) Da har jeg fått gjort litt mer på siden. Litt usikker på hva jeg skal gjøre med overskriften, siden transparange PNG bilder får grå bakgrunn i Internet Explorer. Endret 15. januar 2007 av Gozarpz
Gozarpz Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 Regna med at kvaliteten kom til å synke hardt ved bruk av GIF, men det ser jo egentlig ikke så værst ut da.
Anders Moen Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Ser ikke så mye forskjell jeg...hvis du bare ikke har lasta det opp enda da
Gozarpz Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Skrevet 15. januar 2007 Joda, det er lasta opp. Ble ikke så mye forskjell som jeg innbilte meg
Kontorstol Skrevet 15. januar 2007 Skrevet 15. januar 2007 Flytt linkene i menyen et par millimeter til høre, det ser bedre ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå