Gå til innhold

Hvem mener du er verdens hissigste spiller?

simzERK

Anbefalte innlegg

Skrevet
Gerard husker ikke helt ossen navnet var men han og  crouch er best det er selve liverpool laget også  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

7813520[/snapback]

Right on topic! :D

Savage har hatt ein del stygge taklingar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fransesco Totti, hvor mye dritt har han ikke gjort opp gjennom karrieren og Zidane er kjent for å ha vært hissig spesielt i de første årene av karrieren i Juve

Skrevet

Ivan Cordoba

Ikke bare er han hissig, han er den største grisespilleren som finnes. Materazzi blir smågutt i forhold til knetaklingene til denne gale colombianeren.

Skrevet (endret)

Virker visst som dette ble til en "hvem er den mest skitne spilleren som finnes?" tråd.

Mange, mange, mange av de som er nevnt her er jo det helt motsatte av hissige, de bruker bare ekstremt stygge triks.

Mener bestemt at Rooney er den mest aggressive spilleren av de jeg ser til vanlig. Tror aldri han har blitt blåst av for frispark eller offside uten å rope f-ordet og begynne å krangle med noen. Klikker helt mentalt da. Enda værre er det nesten hvis han mister ballen, da kan han fort løpe etter han som tok ballen i evigheter, bare for å ta hevn.

Endret av @daniel89j
Skrevet
Eller Rooney da han stempla han portugisiske fyren i ballene..

7799140[/snapback]

Idioti! Rooney mista balansen, og satte beinet ned og traff Carvalho ufrivillig.

roo.jpg

Ser det ut som han holder på å falle, eller stempler bevist?

Skrevet

I det tilfellet tror jeg Rooney faktisk var uheldig. Tror ikke han er en grisete spiller. Men agressjon har han, akkurat som Alan Smith. Men råskapen gjør han bare til en bedre spiller :)

Skrevet
Mener bestemt at Rooney er den mest aggressive spilleren av de jeg ser til vanlig. Tror aldri han har blitt blåst av for frispark eller offside uten å rope f-ordet og begynne å krangle med noen. Klikker helt mentalt da. Enda værre er det nesten hvis han mister ballen, da kan han fort løpe etter han som tok ballen i evigheter, bare for å ta hevn.

7850921[/snapback]

At han er aggresiv ja. Men med de kriteriene du nevner så er jo Giggs vel så ille.

Jeg nominerer Giggs som alltid klager på frispark og Offside! :w00t:

Skrevet

Med mindre du er unitedtilhenger tror jeg det er veldig vanskelig å se på Roy Keane som en sympatisk spiller. Makan til rasshøl på banen skal man lete lenge etter.

Skrevet
Med mindre du er unitedtilhenger tror jeg det er veldig vanskelig å se på Roy Keane som en sympatisk spiller. Makan til rasshøl på banen skal man lete lenge etter.

7855868[/snapback]

Jeg tar en Keane foran 10 filmende Robben og Ronaldoer.

Skrevet

Huff ja, det verste som finnes er feige og ekle spillere som alltid skal jukse seg til ting. Vær heller en mann og gå i krigen på skikkelig måte, det er tross alt fotball ikke Hollywood.

Skrevet

Husker Keane hadde et morsomt slag.

Fjørtoft faket at han ble slått ned i en landskamp og klarte å få motstanderen utvist.

Noen måneder senere møtte han Keane og ble slått ned på ekte.

Fake slaget så vondere ut..

Skrevet

Styggeste og feigeste spilleren jeg vet om er Diouf. Spytter sparker og filmer

Den spilleren som fortjener mest ære må være Robbie Fowler. I en kamp mot Arsenal var han alene gjennom mot Seaman som styrtet ut i bena på fowler. Fowler mista ballen hoppet over Seaman og snublet.

Dommeren dømte straffe og Fowler protesterte. Men det ble dømt straffe likevel. Fowler valgte å ta straffa sjøl, og sendte et løst skudd mot seaman som klarerte, men ikke holdt. Mcateer dundret returen inn :no:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...