Gå til innhold

Bilder av din overkropp! Bein er nå velkommen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Rå lår Mr. Olsen.

Viste ikke at du hadde noen sånne kruttpakker :D

Får vel ta ett bilde av lårene mine og legge dem ut når jeg får broren min til å ta bilde.

Endret av DNA
Skrevet
Rå lår Mr. Olsen.

8612224[/snapback]

Spinkel overkropp og skikkelige lår, ja. Kongen på sykkel og ikke like heit på stranden :!: Prioriteringer :thumbup:

Skrevet

Nei, uff. altfor mange six-packs og gigamuskler i denne tråden. Jeg får særiøse "300"-minner. Det må vi gjøre noe med. Bildet er ca. ett år gammelt nå, men jeg har ikke forandra meg stort siden den gang (bortsett fra håret da :p)

S5020225.jpg

Skrevet
Rå lår Mr. Olsen.

8612224[/snapback]

Spinkel overkropp og skikkelige lår, ja. Kongen på sykkel og ikke like heit på stranden :!: Prioriteringer :thumbup:

8612248[/snapback]

Hehe... Sporten er en offring....

Skrevet
Om dere ser i første post så var den åpnet for legger og lår i januar ;)

8612042[/snapback]

Skift navn på den også da.

8613103[/snapback]

Neeh...

Jeg ønsker ikke at tråden skal flyte over av masse beinbilder, men det er jo greit å la det være åpent for de også.

Skrevet

Den kommer jo ikke til å flyte rundt med benbilder, flest folk har dårligere ben enn overkropp så de er flau over de.

Skrevet
Rå lår Mr. Olsen.

Får vel ta ett bilde av lårene mine og legge dem ut når jeg får broren min til å ta bilde.

8612224[/snapback]

Jeg får legge til at det er 100% sykkelsporten sin skyld. Ikke noestudiotrening her! :thumbup:

Skrevet (endret)
Omfg til noen lår. Er det hot? :ermm:

8613401[/snapback]

Yep, det er hawt :p

Store lår er tingen. Elsker å trene ben, se bena vokse er spennende.

Du er vel som de fleste jenter, hater store lår.

Men for oss gutter, er det en manndomsting med stor lår :)

Endret av DNA
Skrevet (endret)
Får starte premieren jeg da...

8612151[/snapback]

Hva slags beist er det som har kravla seg inn under huden på deg! :thumbup:

EDIT: Hva med å rename tråden til; Bilder av kroppen din - Eller noe.

Endret av Twingy
Skrevet
Får starte premieren jeg da...

8612151[/snapback]

Du trener ikke knebøy eller benøvelser right?

Hvis du ikke gjør det: Tenk hvor store bena dine kunne blitt. Hadde vært sykt kult :D

Skrevet

Heftige lår!:p

Noen som har bilder av f. eks Thor Husovd sine ben, skøyteløper sine ben eller noe sånt, tror de har enorme muskler, hvis jeg ikke tar feil:D

Skrevet
Du er vel som de fleste jenter, hater store lår.

True :wee:

Verken særlig muskuløst eller markert. En på laget mente jeg hadde "syltlabber"... Det var vel å ta i?

8613423[/snapback]

Det var fine legger :)

Skrevet

Jenter (flest) vil vel helst ha det så tynt og markert som mulig, og ikke massive muskelklumper. Det finnes selvfølgelig som alltid unntak, både de som liker strongman-kropper og de som liker kosebamser med fettprosent over 30 :)

Gjest medlem-105476
Skrevet
Jenter (flest) vil vel helst ha det så tynt og markert som mulig, og ikke massive muskelklumper. Det finnes selvfølgelig som alltid unntak, både de som liker strongman-kropper og de som liker kosebamser med fettprosent over 30 :)

8613963[/snapback]

Så da er det bare å slutte å trene med vekter og heller starte med løping? :p

Skrevet (endret)

Særriøst. Et sted går grensa... Fyren i the machinist er ikke noe pent syn. Ble bedre når han joina batman tho ;)

Angående lår.. Har ikke bilder nå, men tror låra mine er 70.. skal se om jeg får tatt bilde.

Endret av Lord-of-the-End-Times
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...