Admiral1 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Its Learning (noe skole greier ++) har nå vært nede over helgen, så funket ikke passordet mitt lenger... og det gjorde heller ikke det nye jeg fikk (automail) ... Men nå, nå funker ikke noe. Det står "Brukerkontoen er låst. Kontakt systemadministrator.". Den er grei, men står ikke noe sted på siden om hvordan jeg kan kontakte dem. Help anyone?
Joney Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 (endret) support: Link Support Senter » Nyheter » Påloggingsproblemer? Påloggingsproblemer? Innsendt Av: Tine Elizabeth Hjelmervik På: 10 Jan 2007 09:28 Detaljer Du kan prøve med å slette cookies og midlertidige filer i nettleseren din. Slik gjør du: i øvre meny-> Tools-> Internet Options-> Temporary Internet Files-> Delete Cookies og Delete Files. Virker ikke dette og du har brukt mange forsøk på å logge inn, så kontakt lokal administrator på skolen/studiestedet ditt da vi har ikke anledning til å bytte passord for andre enn systemadministrator. ta å snakk med folka på skolen om det ikke virker Endret 10. januar 2007 av Joney
Anders Voldsund Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Skulen vår har også itslearning. Og den skulle vere nede i helga, og til mandag (trur eg) ,for oppdatering frå 3.0 til 3.1, og då kom eg naturleg nok ikkje inn. Men etter helga kom eg meg inn igjen. I starten stod ikkje skulen min på lista, for det var vel skulane som måtte gjere eit eller anna, for at vi skulle få tilgang der att. Men no funkar det, vertfall med meg. Du kan vel kontakte dei på skulen din som har ansvaret med det, og spørje kva du skal gjere. A.V
sim Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Igjen ser vi hvor elendig Its Learning er. Man skal lete lenge etter større drittsystem.
TeggY Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Har faktisk det samme problemet, bare at det står at det er feil passord..
Admiral1 Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 Takker @ Anders Voldsund : skolen min hadde samme problem ... @sim : enig
Joney Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Har faktisk det samme problemet, bare at det står at det er feil passord.. 7693273[/snapback] Sjekka om du er på riktig kategori? Jeg går i Vestfold fylkeskomune men It's ville appsolut ha meg til å gå på "Accrington and Rossendale College" edit: loads of skriveleifs Endret 10. januar 2007 av Joney
TeggY Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 Har faktisk det samme problemet, bare at det står at det er feil passord.. 7693273[/snapback] Sjekka om du er på riktig kategori? Jeg går i Vestfold fylkeskomune men It's ville appsolut ha meg til å gå på "Accrington and Rossendale College" edit: loads of skriveleifs 7693307[/snapback] Før oppdateringa kunne jeg logge meg på i hvilken som helst kategori, det spilte visst ingen rolle.. Men nå går det ikke selvom jeg har Nordland Fylkeskommune..
kengdal Skrevet 11. januar 2007 Skrevet 11. januar 2007 (endret) Prøv å slett cookies i nett leseren. EDIT: så ikke at det var postet over, sry. Endret 11. januar 2007 av kengdal
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Har faktisk det samme problemet, bare at det står at det er feil passord.. <{POST_SNAPBACK}> Sjekka om du er på riktig kategori? Jeg går i Vestfold fylkeskomune men It's ville appsolut ha meg til å gå på "Accrington and Rossendale College" edit: loads of skriveleifs Still some left Har du fått det til?
Sewero Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jeg hadde ingen problemer i helga, ville pratet med pc ansvarlig på skolen
EX-adrin Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Its Learning (noe skole greier ++) har nå vært nede over helgen, så funket ikke passordet mitt lenger... og det gjorde heller ikke det nye jeg fikk (automail) ...Men nå, nå funker ikke noe. Det står "Brukerkontoen er låst. Kontakt systemadministrator.". Den er grei, men står ikke noe sted på siden om hvordan jeg kan kontakte dem. Du må gå til dataansvarlige på skolen din, de kan fikse det for deg
fatalicus Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Denne tråden er fra i januar... Om trådstarter fortsatt har problemer, så må han være seriøst treig til å kontakte itslearning ansvarlig på skolen sin...
Jankee Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Stenges, bumping av ein 1 år gammal tråd uten at den verken fører til noko ny problematikk eller løysninger.
Anbefalte innlegg