hiper Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 (endret) hei. Kan noen hjelpe meg med og innstalere mani admin? trenger hjelp skjønner nesten ikke noen ting av dette. blir litt morsomere for folk på servern min Edit: har nå fått innstalert det, men har store prolemer med og bli admin litt hjelp noen? takk! Endret 10. januar 2007 av hiper
KakeTryne Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 (endret) Visst du har innstalert de, må du vell ha fått velge rcon pw da? finner du ut dette pw, skrive du i consollen din: rcon_password ( pw ditt ) Endret 10. januar 2007 av KakeTryne
hiper Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Skrevet 10. januar 2007 rcon har ikke noe med mani admin og gjøre....som sagt, trenger hjelp til og gjøre meg selv til admin har prøvd og lagt inn steam id i admin.txt fila, men vet ikke om det er rett!
neadii Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Les readme.txt, du finner veldig mange svar der.
joa92 Skrevet 10. januar 2007 Skrevet 10. januar 2007 Hei ! Du kan sikker prøve å jør som i AMXMODX ! Du skal ikkje legge det i .txt fila. Prøv her du ; C:\Programfiler\Steam\SteamApps\"Din Bruker"\counter-strike\cstrike\addons\amxmodx\configs\users Det vil se sann ut når su har lakt det til ; "(DIN steamID)" "(Passord for admin, best uten då jer du alså sann "")" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce" "Din steamID" "" "abcdefghijklmnopqrstu" "ce"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå