Gå til innhold

Opera og "affinity"

MRN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lenge hatt problemer med Opera. Jeg har først trodd at det skyldtes at jeg la Weekly oppå Weekly, og deretter Opera 9.1 Final. Deretter har jeg trodd at det skyldes RAMen min. Jeg hadde først 1 GB, med PC3200 og PC3700, dønn stabilt, hvor jeg la til 2 GB til. Windows og WoW kræsja første dagen. WoW kræsja andre dagen. Tredje dagen, og alle andre dager etter det, så kræsja Opera.

Et 100% kræsjtilfelle er dette; Jeg har vært ute og kommer hjem og klikker på Opera i oppgavebaren. Så klikker jeg en tab, eller på sida eller hva som helst og Opera kræsjer. Dette er 100% sikkert. Andre ganger er det bare helt random. Noen ganger kan den være opp i 4 hele minutter, andre ganger noen få timer.

Jeg har prøvd å sette opp prioriteten på Opera.exe til High - for at den skal kræsje fortere :D

Men, så en dag, så prøvde jeg å sette den til en CPU! Dvs, jeg har Pentium 4 Northwood, enkelkjerne med HT. Wosh, aldri mer kræsj! Jeg merker faktisk at Opera ikke er så "smooth", men nå kræsjer den nesten aldri mer. En gang siden jeg gjorde det, og det er vel knapt en uke siden.

Så da er spørsmålet mitt om Opera ikke takler HT så bra? Siden dette kan være løsningen på mitt problem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...