Gå til innhold

Hvilket program er det beste "MP3nedlastingsprogrammet"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker VinMX selv og er godt fornøyd med det, men jeg bruker også AudioGalaxy Satellite som er veldig bra :grin: Litt uvant til å begynne med hvis du kun er vant med napster/winmx interfacet, men det er et meeeget bra fildelingsprog! Ellers bruker en kamerat av meg Morpheus, som også (visstnok) er bra...

Prøv disse linkene:

http://www.audiogalaxy.com

http://www.musiccity.com

 

JUL=S T R E S S, men alikevel merry xmas all :lol:

Lenke til kommentar

winmx er det beste.

Men morpheus er det beste konspetet, dete r jo kazaa og alle de der på samme. Dessuten er ideen med å laste ned litt fra flere samtidig genial. og hvis en person har for treg forbindelse finner den automatisk en ny som du kan laste ned fra. bra.

men det funker ikke.............

jeg får ikke høyere hastighet der enn på winmx!

på winmx pleier det å ligge mellom 6-8kb/s. altså rundt 60 kbit/s. ikke dårlig til å være enkel isdn!

og til han som synes morpheus er konge. du kan sikkert mer enn meg: Men hvor blir det av filer som ikke kommer fullstendig ned!??? jeg finner dem ingen steder!!!!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-19 22:51, sosohal skrev:

Er dette egentlig lov på forumet? Trodde det ble spredd ulovlig musikk i disse fildelingstjenstene jeg? Nå var jeg slem, hva? :razz:



 

Så vidt jeg vet, er ikke programmene i seg selv ulovlige - det er noe av det man kan gjøre med dem som ikke er lovlig.

 

 

Eivind.

 

[ Denne Melding var redigert av: eivindbirkeland på 2001-12-20 00:43 ]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Quote:


On 2002-01-09 14:17, ebe skrev:

Direct Connect er bra, men til små filer som mp3 vil jeg anbefale KaZaA/Morpeus.


 

Jeg anbefaler egentlig omvendt jeg... VEEEEELDIG irriterende når det blir brutt på direct connect... Slepper det med morpheus

 

 

79Kbyte i sec. på maks med Morpheus :wink: :wink: :wink: :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-09 14:01, berge skrev:

Direct Connect er det beste uansett :smile: det tar litt tid å venne seg til det og forstå 100% hvordan det virker, men når du begynner å få det til, finner du absolutt alt du trenger! (hent det ned på


 

På Direct connect finner du ikke så mange sanger...

 

MEN, der får jeg alltid "utnyttet" ISDN linjen :smile: (i direct connect får jeg nesten alltid 7 kb/s)

 

 

Winmx finner jeg flest sanger, men der er det helt umulig å få connection med folk, og det er sjelden det går raskt..

 

 

Prøvde Morpheos, og det søg egentlig litt...

det der med å laste samme sang ned fra flere samtidig er jo egentlig litt smart, men det funket jo veldig dårlig da!

for det første fikk jeg ike raskere enn 5-6 kb/s + sangen jeg lastet ned ble ødelagt! morpheos klarte visst ikke sette sangen sammen skikkelig, fordi midt i sangen spilte den plutselig dobbelt!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2001-12-19 22:51, sosohal skrev:

Er dette egentlig lov på forumet? Trodde det ble spredd ulovlig musikk i disse fildelingstjenstene jeg? Nå var jeg slem, hva? :razz:


 

Det er vel egentlig eit tvilstilfelle, men slik som innholdet er i denne tråden for øyeblikket, ser eg ingen grunn til å fjerna den? Fildelingsprogram er i prinsippet lovlege (heilt til dei har saksøkt MusicCity i senk snart :smile: ), så eg trur denne diskusjonen skal få pågå. Eg skal i alle fall ikkje setja ein stoppar for den...

 

Men, det er ikkje lov med spreiing av warez, ulovlige MP3er, og andre ulovlige ting på forumet, samt poster med diskriminerende innhold.

Lenke til kommentar

Det med at Morpheus legger sammen linjene får du simpelt nok ved å høyreklikke på det du laster ned og trykke på "Find More Sources For Download" da vil den lete fram fler med samme filen og addere på det den personen kan gi ut. Jeg har hatt 60K/S per sek i Morpheus. Hvem kan si det om WinMX utne å ha lasta ned fra en med T1/T3. Noe annet som er helt tragisk med WinMX er at ALLE sangene (hvertfall 90%) kommer ikke lenger enn "Waiting For Incoming Connection" også den hatede "Busy(Queable)". Helvetes drit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...