Gå til innhold

TES: problem med lvl up bruker OOO

Anbefalte innlegg

Skrevet

starta på nytt med OOO 1.31 er det vel (nyeste)

men når jeg får lvl up så kommer bare den standard "you have descended to lvl 2, the world feels more alive now bla bla bla" jeg får ikke velge og høyne noe (agility, strength etc) om noen kunne informert meg hva jeg gjør feil så hadde jeg vært glad =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Descended to level 2, ja. Noe er fryktelig galt. :p

Men til saken: Hvilke andre mods bruker du? Benytter du deg av noen levelmods?

Endret av MiSP
Skrevet

haha, ascended er det vel :p

nei, kjører OOO full,

-oblivion overhaul full

-ooo level normal

-za_svenja

-dlccorrery

-easy companion share

-dlcfrostcrag

-epic companion share

-reznod mannequin

-za bankmod

-dlc thives den

-capesand cloaks

-sentinent weapon

-dlcvile lair

-all in one basement

-dlc mehrunes razor

-dlc spell tomes

-knights

-5454-1 adoring fan platinum eddition

-dlc horse armor

det er hva som er aktivert i oblivion mod manager

Skrevet

jeg gjorde clean install og la inn alle de moddsa. så har ikke vært noen levelmod der.

tvilsome greier

er jo ikke noe stort tap akkuratt og ta reinstall, men jeg får jo aldri vite HVA som var feil. er det en console commando jeg kan bruke for og få lvlup?

Skrevet

Hvis du får melding om at du levler opp men bare kan trykke på OK, høres det ut som om du har noe som har erstattet levelupskjermen, kanskje en UI-mod? Den vil ikke stå aktivert i OBMM. Men UI-mods i seg selv skal overhodet ikke fjerne attributtene når du levler.

Skrevet

Har også et problem nå, får den levelup skjermen,men levler ikke opp. Fortsatt level 1, og ingen progress inn i neste level uansett hva jeg gjør :(

Rimelig lei av å ruke mods i dette spillet da det bare ender opp med reinstall hver bidige gang :S

Skrevet (endret)

Jeg kan tenke meg at det er 1) rester av mods som henger igjen, 2) mods som konflikterer på en merkelig måte eller 3) du som har installert moddene på gal måte.

• Har du husket å lese readme-filene som følger med?
  • Tester du spillet etter hver eneste installasjon av en mod for å se om det virker?
  • Hvilke mods bruker du?

Endret av MiSP
Skrevet

Jau, tror egentlig det er jeg som har rotet litt med å legge til mods, for så å legge til nye av samme "type". Får vel reinstallere det igjen, har jo alle modsa klare :)

Skrevet
Dere har vel lagt dere for å sove ja? Er jo da man levler :p

7746388[/snapback]

Det blir som å klage over at PCen ikke virker når du har glemt stikkontakten. :whistle:

Skrevet

Til trådstarter: Det høres ut som om du har gjort som mange andre, undertegnede inkludert: lagt inn OOO 1.31, uten å være klar over at dette kun er en patch og ikke en fullstending versjon av OOO.

Du må legge dem inn i denne rekkefølgen for at ting skal fungere som normalt:

- OOO 1.3

- OOO 1.31

- OOO 1.31d

På denne måten eliminerer du iallefall at det er OOO som lager problemer for deg.

Skrevet
Til trådstarter: Det høres ut som om du har gjort som mange andre, undertegnede inkludert: lagt inn OOO 1.31, uten å være klar over at dette kun er en patch og ikke en fullstending versjon av OOO.

Du må legge dem inn i denne rekkefølgen for at ting skal fungere som normalt:

- OOO 1.3

- OOO 1.31

- OOO 1.31d

På denne måten eliminerer du iallefall at det er OOO som lager problemer for deg.

7779814[/snapback]

OOO kan lage problemer likavell om den er satt inn riktig. Jeg har fått ødelagt 2 save gamer med OOO.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...