Gå til innhold

DualHead2Go blir digital


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hahahahaahahhaahahaha å HALELUJA! Triplehead med projektorer, det er tingen det :) Skal så absolutt forsøke det en gang før jeg kreperer! Mangler strengt talt bare en 20" LCD til, men finner "liksom" ikke "samvittigheten" akkurat nå som det skorter litt på penger ;)

 

EDIT: Men må nesten forsøke Flight Simulator i sofaen på den ene projektoren jeg har - kjempebilder, konge at du postet de!

Endret av Boye
Lenke til kommentar
To punkter som gjør det vits : SLI og 2x2 skjermer,

...skjønner. Leste ett eller annet sted om en måte de hadde omgått problemet med SLI og kun én output. Skal legge inn en link om jeg ser det igjen.

 

..og jeg skjønner at 6600 kortet er det svakeste punktet. Vil ikke oppgradere det nå, for jeg har planer om og oppgradere hele pakka litt utpå vårparten. Får bære over med det litt til.

Endret av comax
Lenke til kommentar

Teknikkene SLI og Crossfire går ut på at regnekraften til to GPU'er samarbeider om skjermbildet på én skjerm. Dersom du skal ha regnekraften fordelt på to eller flere skjermer så må du altså bort i fra de teknikkene. Det gjør man enkelt ved å slå av SLI eller Crossfire i driveren. Begge kortene vil fungere som normalt, men de samarbeider altså ikke lengre om bildet på den samme skjermutgangen.

Lenke til kommentar

Mulig jeg misforstår, men mener du dualhead2go bokser? Du kan jo prøve, men selve boksen tar ingen høyere oppløsning enn det som er maksimum spesifisert - du kan ikke ta f.eks. 5120x1024 inn på boksen og "fordele" dette utover til 4x 1280x1024. DVS, den tar ikke hvilkemsomhelstoppløsning og fordeler, det er et "lite skjermkort" inni boksen med sine begrensninger som alt annet. For all del, bare forsøk, men hadde det ikke vært billigere å heller kjøpe flere skjermkort? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...