Gå til innhold

Festivalguide for 2008


Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Se der ja, nå fikk jeg veldig lyst til å dra til enten Quartfestivalen eller Roskildefestivalen. The Who er et band jeg virkelig har lyst til å se live. :)

 

Forresten så ser det ut til at Aerosmith blir en av headlinerne på Sweden Rock.

Lenke til kommentar

Belgia:

Graspop Metal Meting

22.-24.juni

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

BLIND GUARDIAN

THERION

SABATON

GRAVE DIGGER

VADER

1349

PAIN OF SALVATION

AMORPHIS

KORN

LIFE OF AGONY

CANNIBAL CORPSE

TIAMAT

DIMMU BORGIR

ME FIRST & THE GIMME GIMMES

SIRENIA

BRUTAL TRUTH

DROWNING POOL

ATHEIST

BLACK LABEL SOCIETY

CHILDREN OF BODOM

AMON AMARTH

FINNTROLL

MOONSORROW

DEVIL DRIVER

KORPIKLAANI

IN THIS MOMENT

TURISAS

ELUVEITIE

Lenke til kommentar
Arcade Fire og Damien Rice til Hove. Gjorde godt dette etter mandagens booking av MCR.

 

Gruser jo Quart.

7944831[/snapback]

 

Gruser Quart? De har jo skaffet seg The Who. Et av de største bandene på kloden!

MCR tl hovefestivalen. hahahahahahahahaha. Ville heller vasket dassene resten av mitt liv enn å vært på konsert med MCR.

 

Skal inrømme at Hove har en utrolig sterk liste, ja så sterk at generel tror jeg quarten kommer til å slite, men tross dette har Quart booket The Who som jeg mener er rett og slett genialt! Hove mangler enda et skikkelig stort navn. Slayer skal da sies å være bra selv om jeg ikke har hørt på de.

 

"Only Neil Young can save Arendal city..."

Lenke til kommentar

Hei. Hvor ville dere dratt?

Download Festival eller Rock Am Ring?

 

Jeg skal hovedsakelig reise for å se Linkin Park. Har sett en del filmer fra Rock Am Ring og syntes opptredene der er fantastiske. I tillegg så kommer Korn på Rock Am Ring noe som virker interessant.. Problemet er vel bare at det er i tyskland, med tanke på språk.

 

 

Download Festival virker også kult. Der skal marilyn manson og så snakker de engelsk i tillegg.. Hvordan er det med aldersgrenser på disse to stedene? Noen som har vært der?

 

Har SÅÅ lyst til å se linkin park.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...