Gå til innhold

Festivalguide for 2008


Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Øyafestivalen blir legendarisk! The Sonics, My Bloody Valentine og Sonic Youth - herregud! WOW! For ikke å snakke om Sigur Rós og Beirut, blant mange andre som er litt mindre viktige for min del. Phew.

Og Sunn O)))! Håper for guds skyld de spiller etter mørkets frembrudd :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Til folk som liker hardrock og metal så anbefaler jeg Graspop metal meeting, som i år har et ganske sykt lineup!

 

https://www.festivalbussen.com/

 

Festivalbussen arrangerer turer, og har rute fra Oslo om det blir nok folk! Ellers kjører de fra Gøteborg. Går ofte buss fra Oslo til Gøteborg.

 

2606,- NOK omregnet fra SEK for buss tur/retur og 3-dagers-pass (inkludert camping). Kjempekoselig festival, vært der 2 år på rad!

Lenke til kommentar

Subtacto 2008 blir arrangert 17, 18 og 19. oktober 2008 på Amatøren på Sogn Studentby i Oslo.

 

Følgende band er klare:

 

Fredag 17.oktober:

20.30: T.B.A.

22.30: T.B.A.

 

Lørdag 18.oktober:

14.00: WINDMILL (Norge)

16.00: MINDGAMES (Belgia)

18.30: T.B.A.

21.30: T.B.A.

 

Søndag 19. oktober:

14.00: T.B.A.

16.00: T.B.A.

18.30: T.B.A.

 

Fortløpende informasjon på subtacto.com

Lenke til kommentar

Faen. Faen. Faen.

 

Og billettene til Øya ble utsolgt akkurat samme kvelden som jeg fant ut at jeg kunne dra dit. Helgoland, så typisk. Jeg får vente på at noen avbestiller, eller hva faen. QXL eller ett-eller-annet.

 

/frustrert

 

Edit: ...And Vegard's life is completely saved once again! Yay! Nei, jeg mener YAAAY!!!

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar
Hva med Sommerfestivalen i Selbu?

Gleder meg til å se hva de får til i år på steinkjerfestivalen... i fjord var det dumdum boys, mara craig (eller hva hu nå enn heter) papperboys, seigmenn +++++++

Så skal bli spennede og se :)

 

 

JEG SKAL DIT I ÅR!

 

Tror det blir fantastisk!

 

I år er det jo Return, Too Far Gone, DDE, Sie Gubba, Åge og Sambandet.

 

Mye bedre enn i fjor!

Sjekk hjemmesida da, den er oppdatert.

 

Vil gjerne vite om det er fler som skal !

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...