Gå til innhold

Battlefield 2142 eller battlefield 2?


Anbefalte innlegg

Sier deg bare, jeg har alle spillene fra battlefield, har selvfølgelig spilt de, og synes Desert combat og 2142 er det som eier, BF 2 er bedre om du spiller få spillere på en lan mot hverandre.

 

Jeg trodde også når jeg så 2142 at det ble for mye laser pistoler og tull, men faktum var at det var ikke det.

Uten denne titan moden, blir rett og slett battlefield kjedelig. inni titan får man et helt nytt syn på ordet close combat og adreanalin. Det er noe av det jeg liker best, også dette med knife serverene er også mye bedre, det er også UTROLIG mange flere unlocks og awards ettersom du spiller. Du kan som det står på pakken : Customize your own character. bare etter å ha spilt noen timer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Titan moden har sine øyeblikk, men jeg liker bedre infantry (aka city) maps. Titan blir for mye kjøring mellom flaggene og for mye tankser for meg. Og selv om close combat inne i titanen kan være konge så blir det for ofte en gang som noen barrikerer med en gang med APM miner, turrets og en flom av granater.

 

 

 

BF2 vs 2142:

-2142 har bedre city map design. Titan maps har jeg ikke mye til overs for.

-BF2 har bedre kit balanse.

-2142 er mer bygd for teamplay.

-2142 gir mer motivasjon til å spille i lengden.

-BF2 hellyene er mye gøyere og mer utfordrende. Som det ble nevnt er hellyet i 2142 blitt n00bifisert.

-2142 har buddy system (og det må nevnes at det er FATTIG FATTIG FATTIG at dette ikke finnes i BF2. Altså, hvor vanskelig kan det være? Jeg trodde at dette var basic shit... Tar jeg feil?).

-2142 blir APM miner brukt alt for mye. Makan til noskill kills skal man lete lenge etter. De er lett å krype forbi om man ser de, men når de blir går i ett med bakken og\eller står bak en vegg så tar de knekken på deg. Og alt for mange ganger kommer en team mate løpende over en APM mine når jeg prøver å krype forbi den og tar livet av meg og. Dette er irritasjonsmoment #1 i 2142.

-BF2 har et bedre balansenivå mellom anti tank og tanks. Det skal sies at man kan komme langt med litt skills i 2142, så sånn sett er BF2 mer n00bvennlig på det punktet. :)

 

 

Totalt sett har jeg vel hatt like mye gøy med begge spillene, men foretrekker å spille 2142 nå, til tross for alle flawsene.

Endret av zappy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...