Gå til innhold

Battlefield 2142 eller battlefield 2?


Anbefalte innlegg

Jeg skal skaffe meg et spill i battelfield serien ... valget står mellom 2142 og 2.

Jeg har prøvd demoen av battlefield 2 og likte det spillet ....

Har ikke fått prøvd 2142 men syntes det ser lovende ut.

Noen som har noen mening om hvem som jeg burde velge?

 

PS!liker ikke spill med laser pistoler så hvis 2142 har det så tell me! :)

Endret av loyd-loyd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5432143541

bf2142 har ikke laserpistoler, men jeg synes det er et bra spill ;) Tilogmed bedre enn bf2.

 

Det kommer selvsagt om du liker old style eller fremtidsrettet stil..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Jeg anbefaler BF2. Har prøvd begge(Har BF2 med SF :D ) Og vil personlig si at jeg foretrekker BF2 som er litt mer i vår tid en fremtidige over high tech moderne kriger.

Men som sagt, dette er smak og behag, så jeg anbefaler deg å prøve demoen av BF 2142 (Ikke BF2 siden du allerede har prøvd den) og se hvilken Du liker best. Det er jo det som teller.

 

 

 

 

Demo av BattleField 2142

 

 

 

Mvh

Zynilum

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Hahaha, litt av en felle :p

 

Men til saken! Prøvde mer BF2142 igår, og skal si det slik jeg ser på det; BF2142 er så kjipt at Electronic arts snart slutter å produsere flere spill :scared:

 

Det eneste jeg likte med BF2142 var at man kunne hoppe inn i sånne små dingsebomber på titan, for så å bli kastet noen hundre meter utover :D Det var digg det :p

 

Men ellers er jeg enig med Steina!

Lenke til kommentar

Ja, BF2 er eit kjempebra spel, og eg har berre prøvd demoen av 2142 litt, men eg synast at BF2 er klart best uansett. Ellers hadde eg kjøpt 2142. :p

BF2 er eit spel som gir mykje speleglede, og før eg kjøpte BF2 spelte eg demoen av det veldig mykje, og fekk lære meg det. Når eg då fekk spelet, var eg som ein liten unge, (det var julaftan) og eg spelte til langt på natt. Det var konge. :)

 

A.V :)

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler BF2. Har prøvd begge(Har BF2 med SF :D ) Og vil personlig si at jeg foretrekker BF2 som er litt mer i vår tid en fremtidige over high tech moderne kriger.

Men som sagt, dette er smak og behag, så jeg anbefaler deg å prøve demoen av BF 2142 (Ikke BF2 siden du allerede har prøvd den) og se hvilken Du liker best. Det er jo det som teller.

 

 

 

 

Demo av BattleField 2142

 

 

 

Mvh

Zynilum

7672033[/snapback]

 

 

får ikke lasta ned demoen :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...