Gå til innhold

Noen som vet om noen heftige mage macroer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så greit å spørre om macros når du ikke gir de som eventuelt hadde giddet å gi deg et skikkelig svar et liiiite clue om hva du vil med macroene dine.

Skrevet

Som mage, bruker jeg gjerne disse makroene.

Ovenfor Warriors : /snigger, pity

Warlocks : /golfclap

Andre classes : Alt ettersom hvordan kampen går.

:!:

Lurte du derimot på hvordan man lare makroer som f.eks. linker spells/trinkets, og div. andre meget kjekke ting, har jeg ikke ork til å hjelpe deg.

Du kan prøve litt selv med enkle spells kommandoer. Her er ett knippe.

/cast <Spell navn !OBS med rank!>

/Script StopSpellCasting(); <-- Bruke denne imellom spells hvis du ønsker flere spells i en makro.

Skrevet
Selv liker jeg:

/cast Ice Block

/cancelAura Iceblock

7661935[/snapback]

Det er jo totalt feil rekkefølge.. Den fjerner jo IB med en gang, og det er stunder at du absolutt ikke vil det (f.eks Onyxia deep breaths). Da må du ha en macro for den, samt en annen for å fjerne IB når du vil. Bedre med en macro som du bare trykker på en gang for å caste IB, og en gang til når du vil fjerne den.

Øystein

Skrevet
/moo. Den er fin.

Se på samlingen og finn macrotråden, du.

7660935[/snapback]

Det dumme er bare at den store macrotråden er utdatert og ubrukelig fordi Blizzard forandret hvordan macroet kodes og virker i 2.0 patchen. Så å henvise til den er lite nyttig.

Skrevet
Selv liker jeg:

/cast Ice Block

/cancelAura Iceblock

7661935[/snapback]

Det er jo totalt feil rekkefølge.. Den fjerner jo IB med en gang, og det er stunder at du absolutt ikke vil det (f.eks Onyxia deep breaths). Da må du ha en macro for den, samt en annen for å fjerne IB når du vil. Bedre med en macro som du bare trykker på en gang for å caste IB, og en gang til når du vil fjerne den.

Øystein

7662345[/snapback]

Man er ikke tvunget til å bruke den macroen i alle sammenhenger.

Skrevet (endret)

Som Stigos sa. Har bindet en knapp for macroen og en for vanlig Ice Block ;)

Her står de fleste oppdateringene til Blizzard Macroene for 2.0/BC link.

Endret av Adey
Skrevet

Om du trykker på iceblock 2 ganger går du inn og ut av iceblock...

Så trykk på iceblock, vent til whatever, trykk en gang til, hva faen er vitsen med en macro :p

Skrevet
Om du trykker på iceblock 2 ganger går du inn og ut av iceblock...

Så trykk på iceblock, vent til whatever, trykk en gang til, hva faen er vitsen med en macro :p

7663543[/snapback]

På grunn av GCD så går det ikke ann å komme inn i Ice Block for å rett etterpå å komme ut av den. På grunn av at Blizzard la den på GCD må man vente til global cooldownen etter du har casta Ice Block så du kan ikke komme ut med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...