Fisha Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Jup som overskriften sier så trenger jeg noen nice macroer. Noen som vet om noen? på forhånd takk
Lycantrophe Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 /moo. Den er fin. Se på samlingen og finn macrotråden, du.
Fisha Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 lol :!: kk men noen mage macros only ville vært smooth
Lycantrophe Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 lol :!: kkmen noen mage macros only ville vært smooth 7660985[/snapback] Let i tråden du.
Fisha Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Skrevet 6. januar 2007 Har vært der men d er jo random classes! jeg vil ha mage!
.Marcus Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Så greit å spørre om macros når du ikke gir de som eventuelt hadde giddet å gi deg et skikkelig svar et liiiite clue om hva du vil med macroene dine.
jlek Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Som mage, bruker jeg gjerne disse makroene. Ovenfor Warriors : /snigger, pity Warlocks : /golfclap Andre classes : Alt ettersom hvordan kampen går. :!: Lurte du derimot på hvordan man lare makroer som f.eks. linker spells/trinkets, og div. andre meget kjekke ting, har jeg ikke ork til å hjelpe deg. Du kan prøve litt selv med enkle spells kommandoer. Her er ett knippe. /cast <Spell navn !OBS med rank!> /Script StopSpellCasting(); <-- Bruke denne imellom spells hvis du ønsker flere spells i en makro.
Reached Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 wow europe sitt mage forum pleier å ha masse nyttige ting angående mages. Her er linken til mage macros 2.0. Alt du trenger å vite er der Selv liker jeg: /cast Ice Block /cancelAura Iceblock
ØysteinT Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Selv liker jeg:/cast Ice Block /cancelAura Iceblock 7661935[/snapback] Det er jo totalt feil rekkefølge.. Den fjerner jo IB med en gang, og det er stunder at du absolutt ikke vil det (f.eks Onyxia deep breaths). Da må du ha en macro for den, samt en annen for å fjerne IB når du vil. Bedre med en macro som du bare trykker på en gang for å caste IB, og en gang til når du vil fjerne den. Øystein
ØysteinT Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 /moo. Den er fin. Se på samlingen og finn macrotråden, du. 7660935[/snapback] Det dumme er bare at den store macrotråden er utdatert og ubrukelig fordi Blizzard forandret hvordan macroet kodes og virker i 2.0 patchen. Så å henvise til den er lite nyttig.
stigos3000 Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Selv liker jeg:/cast Ice Block /cancelAura Iceblock 7661935[/snapback] Det er jo totalt feil rekkefølge.. Den fjerner jo IB med en gang, og det er stunder at du absolutt ikke vil det (f.eks Onyxia deep breaths). Da må du ha en macro for den, samt en annen for å fjerne IB når du vil. Bedre med en macro som du bare trykker på en gang for å caste IB, og en gang til når du vil fjerne den. Øystein 7662345[/snapback] Man er ikke tvunget til å bruke den macroen i alle sammenhenger.
Reached Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 (endret) Som Stigos sa. Har bindet en knapp for macroen og en for vanlig Ice Block Her står de fleste oppdateringene til Blizzard Macroene for 2.0/BC link. Endret 7. januar 2007 av Adey
PcT Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Om du trykker på iceblock 2 ganger går du inn og ut av iceblock... Så trykk på iceblock, vent til whatever, trykk en gang til, hva faen er vitsen med en macro
Reached Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Om du trykker på iceblock 2 ganger går du inn og ut av iceblock... Så trykk på iceblock, vent til whatever, trykk en gang til, hva faen er vitsen med en macro 7663543[/snapback] På grunn av GCD så går det ikke ann å komme inn i Ice Block for å rett etterpå å komme ut av den. På grunn av at Blizzard la den på GCD må man vente til global cooldownen etter du har casta Ice Block så du kan ikke komme ut med en gang.
PcT Skrevet 7. januar 2007 Skrevet 7. januar 2007 Jeg var mer mot øystein sitt innlegg, med den ventinga om ha 2 forskjellige makroer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå