Gå til innhold

Artig Drive Clean popup

naXoz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er grei mot oss, legger du ikke ved linker som inneholder pop-ups fordi enkelte surfere som surfer med mindre sikre nettlesere kan få problemer. Jeg er veldig kløfingret når jeg ser en link, og trykker gjerne på den.

Må allikevell se meg enig med Jarlsberg, dette virket som en dårlig ferdig-produsert spøk. Verken grammatikken eller den fine M$ paint bruken var særlig imponerende, at på til er det lagt ved som .bmp.

Skrevet

:nei::nei::nei::nei:

jeg tok print screen og limte det inn i paint.

så ringet jeg runt det jeg ringet rundt og satte en strek så skreiv jeg HAHAHAHAH!!

Det er ikke TULL!! :dontgetit:

Skrevet

Den omtalte popup-en kommer nok desverre ikke fra den siden trådstarter linket til. Men er spyware vedkommede har fått installert i et ubevoktet øyeblikk.

Min mor (som aldeles ikke er fotballinteressert) fikk den samme popupen. Løsningen var å avinstallere diverse tvilsomme programmer.

Skrevet

Ha ha, denne kom opp hos dattera og kona til onkelen min også, men ikke til han, den eneste som har besøkt tvilsomme sider.

Han mobba de for det :p

Før han tilkalte meg for å fjerne det hele :p

Skrevet

Denne pop-upen har jeg også fått

:hmm:

Det kan jo være fordig jeg har bearshare trial-versjon installert, noe som er kjent for å være litt problematisk.

Skrevet

Jeg fikk også nevnte popup etter bruk av Firefox, så det er ikke spyware.

Jeg skulle dog likt å se at ekteskapet mitt ble ødelagt av loggene mine, for de slettes etter at jeg lukker browseren :p Ikke er jeg gift heller ^^

Skrevet (endret)
Dette er ikke tull!

Det kom poppende opp mens jeg surfet på www.arsenal.com

7660038[/snapback]

De som surfer på fotball bør få slike pop-up som sier ekteskapet deres er i fare.

Endret av Longinus
Skrevet
Laget den selv? Hadde kanskje vært morsomt med litt bedre norsk, samt korrekt bruk av og/å...

7660015[/snapback]

har fått den jeg og

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...