Gå til innhold

Reputation med AD og CC i BC

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter med en del insignias, valor tokens, twilight texts osv. Vil det være lurt å bruke opp eller selge disse før Burning Crusade? Vil Argent Dawn og Cenarion Circle tilby nye items som er bra på lvl70 som jeg kan kjøpe med samme ting? Vil det komme nye instancer/quest som gir mer rep hos dem? Eller vil det være hos noen andre at man farmer rep i BC, og jeg bare kan kvitte meg med disse tingene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg har hørt at det skal bli "nye" argent dawn og cenarion circle factions.

for eks: Cenarion Circle blir Cenarion Expedition. Så det kan være lurt å spare det du har av reputation tokes før å se om det går ann å bruke dem.

Skrevet
ffs, spar alle, du får masse xp av dem, bruk dem i BC :D

(tenker på twilights)

7656043[/snapback]

Gogo Aq 40 tokens fra bosser, er vel 3k eller 5k experience fra hver av dem om jeg husker riktig ^^.

En kompis av meg sa derimot at du ikke får xp i tbc av turnin quest for rep i tbc. :/ Vet ikke helt hva jeg skal stole på ^^

Skrevet
ffs, spar alle, du får masse xp av dem, bruk dem i BC :D

(tenker på twilights)

7656043[/snapback]

Gogo Aq 40 tokens fra bosser, er vel 3k eller 5k experience fra hver av dem om jeg husker riktig ^^.

7656082[/snapback]

La oss håpe på det :)

Skrevet

De funker ikke, de remover xp gain fra dem når BC går live :p

Men nei CC/AD er ubrukelig i burning crusade, iallfall ATM.

Selg selg selg!

Skrevet
De funker ikke, de remover xp gain fra dem når BC går live :p

Men nei CC/AD er ubrukelig i burning crusade, iallfall ATM.

Selg selg selg!

7656307[/snapback]

Helt riktig, De har allerede fjernet XP gains fra mange turn-in quests. som f.eks. AQ40 insignias.

Og det blir mange nye factions i TBC, mens de gamle factionsa blir mest sansynlig helt ubrukelige, de har i hvertfall ingeenting med hverandre å gjøre.

Skrevet

Noen som vet hva AD itemene selger for? Auctioneer forteller meg det nemlig ikke. Ser ut som jeg bare må levere inn mine insignias og selge utstyret jeg får for dem. Eneste måte å få noe igjen for det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...