Gå til innhold

Ingen fler billige GTX kort på masterit :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle inn å sjekke når mitt 8800GTX kort ble sendt(bestilte for et par dager sia) så så jeg plutselig at nå er prisen oppi 5k igjen :p heldige meg som så det før den gikk opp en tusing ;) Noen andre som gjorde et kupp også? :p

7654516[/snapback]

 

"Kupp" helt til de belaster kontoen din for 5k og du finner ut at dritten du har i signaturen din ikke passer helt sammen med 8800-kortet ditt.

 

 

 

 

 

 

 

:D

Lenke til kommentar
Skulle inn å sjekke når mitt 8800GTX kort ble sendt(bestilte for et par dager sia) så så jeg plutselig at nå er prisen oppi 5k igjen :p heldige meg som så det før den gikk opp en tusing ;) Noen andre som gjorde et kupp også? :p

7654516[/snapback]

 

"Kupp" helt til de belaster kontoen din for 5k og du finner ut at dritten du har i signaturen din ikke passer helt sammen med 8800-kortet ditt.

 

 

Hvorfor rakke ned på andres hardware? Jeg bare spør..

 

 

 

 

 

 

 

:D

7655877[/snapback]

:hmm:

Lenke til kommentar
Skulle inn å sjekke når mitt 8800GTX kort ble sendt(bestilte for et par dager sia) så så jeg plutselig at nå er prisen oppi 5k igjen :p heldige meg som så det før den gikk opp en tusing ;) Noen andre som gjorde et kupp også? :p

7654516[/snapback]

 

"Kupp" helt til de belaster kontoen din for 5k og du finner ut at dritten du har i signaturen din ikke passer helt sammen med 8800-kortet ditt.

 

 

Hvorfor rakke ned på andres hardware? Jeg bare spør..

 

 

 

 

 

 

 

:D

7655877[/snapback]

:hmm:

7655918[/snapback]

 

Merk deg ":D"-smileyen. Hvor er din humoristiske sans, da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...