waste Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) i disse dager hvor man blir tatt for å drive nedlasting av ulovlige filer, så lurte jeg på om hvilke betal programmer dere anbefaler. jeg har lyst til å laste ned filmer etc, men vil ikke få en dom for det. noen som har erfaring med f.eks KLitePro link: http://www.safe-share.net/movies/klitepro-...wnload%20movies der behøver man bl.a bare å betale 39.95 dollar-engangs avgift for godt til å være sant..? hehe edit: lovlige programmer vel og merke Endret 5. januar 2007 av waste
vargaz Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Japp, med det programmet kan du betale nærmere 40$ for så å kunne laste ned så mange filmer du vil, men det er fortsatt ulovlig.. Endret 5. januar 2007 av vargaz
waste Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 ? hva mener du med brudd på forumreglene? er det ulovlig å spørre etter LOVLIGE nedlastningsprogram?
vargaz Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Sorry, my bad.. men uansett om du betaler for programmet, så laster du ned filmene ulovlig. Så du er fortsatt like ulovlig..
waste Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 da får du trekke tilbake rapporten så det finnes ingen lovlige nedlastningsprogram...? ingen program som samarbeider med film og musikk industrien...? noen som vet?
vargaz Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Hva tenker du på med lovlige nedlastnings program da? tenker du å betale x antall kroner, for så å få lov til å laste ned så mye du vil? det finns vel plasser der du får kjøpt filmer på nett, for så å få laste dem ned.
waste Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Hva tenker du på med lovlige nedlastnings program da? tenker du å betale x antall kroner, for så å få lov til å laste ned så mye du vil? det finns vel plasser der du får kjøpt filmer på nett, for så å få laste dem ned. 7647193[/snapback] ja hadde vel egentlig håpet på at det fantes program hvor man betalte noen lapper pr mnd og i gjengjeld fikk laste ned så mange filmer man ville... mener jeg har hørt om det.....
Håvard Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 De fleste nedlastingsprogramm er lovlig. Limewire er lovlig, utorrent er lovlig, Azureus er lovlig.. Det er du selv som bruker det til ulovlige saker.
tfw Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Såvidt jeg vet er det bare uTorrent som er lovlig. men du må åpne porter på router/routermodem for å kan bruke uTorrent. jeg bruker bare uTorrent. men laster ikke så mye ned så. men funker fint for meg. full speed hele tiden. hadde telenor. skifta til Canal Digital. funka bedre da
learntofly Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Såvidt jeg vet er det bare uTorrent som er lovlig.men du må åpne porter på router/routermodem for å kan bruke uTorrent. jeg bruker bare uTorrent. men laster ikke så mye ned så. men funker fint for meg. full speed hele tiden. hadde telenor. skifta til Canal Digital. funka bedre da 7651434[/snapback] uTorrent er som Hrisebro nevner fullt lovlig, på lik linje med de fleste andre lignende programmer. Det er hva du laster ned som kan føre til noe ulovlig, og ikke programmet i seg selv.
Zeph Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) iTunes skal visstnok byrje med å selge filmar over internett, når og korleis dette skal gå for seg veit eg ikkje, men det har lenge vært snakk om at film via nett blir det neste. Å kjøpe eit program for å laste ned ulovlege ting er jo rett og slett tåpeleg, bruk heller pengane på å kjøpe produktet. uTorrent er lovleg, Azureus er lovleg, BitComet er lovleg, dei er alle lovlege, det er du som gjer noko ulovleg dersom du lastar ned piratkopiert musikk, film, programvare osv. Du kan samanlikne det med ein bil, så lenge du kjører etter fartsgrensene har du ditt på det tørre, men kjører du for fort kan du bli tatt og få bot. Brukar du ikkje Bit Torrent til å laste ned piratkopierte ting gjer du ikkje noko ulovleg. Endret 5. januar 2007 av Zeph
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå