Gå til innhold

Total War: Medieval II Total War blod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har fått dette spillet av min kjæreste i bursdagsgave :) og jeg digger det så langt. Men jeg merket at det ikke var noe blod i spillet, finnes det noe man kan gjøre i options eller må det en patch/mod til ?

Kan noen hjelpe meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper de legger ut en bloodpatch og en realism mod snart. Er jo ikke så veldig realistisk at 3000mann dør, og det ikke er en liten elv av blod engang :\

Skrevet

Jeg syns det er helt greit at det ikke er så mye blod i spillet, jeg skjønner ikke hvorfor folk absolutt vil ha det med. Jeg syns det er mer enn nok blod i spillet, jeg sier ikke nei til mer, men det er vitterligen ikke nødvendig.

Skrevet

Jeg mener det hadde skapt en mere dramatisk stemning i kampen. Noe blodsprut eller slikt er jeg ikke interressert i, men at det hadde blidd blodpøler der det ligger hundrevis av døde soldater hadde sett bedre ut.

Skrevet

Det gir jo bare helt klart mer realisme til spillet, kanskje ikke helt det mest nødvendige de kan legge til, men uansett. Det er slikt som skjer når skarp gjenstand, treffer myk kropp.Så jeg sier: Mer blod til spillet, gjerne en hel elv. Alle vet at mennene i fronten ble bokstaveligtalt slaktet ned!

Skrevet
Det gir jo bare helt klart mer realisme til spillet, kanskje ikke helt det mest nødvendige de kan legge til, men uansett. Det er slikt som skjer når skarp gjenstand, treffer myk kropp.Så jeg sier: Mer blod til spillet, gjerne en hel elv. Alle vet at mennene i fronten ble bokstaveligtalt slaktet ned!

7742880[/snapback]

Det kan godt være blod bare det er realistisk og IKKE FOR MYE

Skrevet

Dette med at dere etter lyser blod og det som verre er sier egentlig om hvor lite dere vet om døde mennesker (og blod for det saks skyld)

Svært få har sett et død menneske på ekte. Det er ikke slik som man kan se på tv eller i filmer. Alle har sett på film at når en blir kuttet med sverde eller skutt så står blodspruten i taket og det nærmest regner blod. Det er jo ikke slik.

Og at folk etterlyser elver av blod. Hva er det for noe?? Et gjennomsnits menneske har 5,5 liter blod i kroppen, og det skal svært mye til for i det hele tatt å tømme et menneske for blod, og det klarer du iallefall ikke med et sverdkutt.. Det betyr at det skal 100 mennesker til å fylle et badekar med blod.

Og har dere i hele tatt sett vann falle på bakken? Hvis dere ser det vil dere se at vannet trekker seg ned i bakken med en gang. Det samme gjør blod.

Og siden 99,9% av alle slag i middelalderen foregikk ute så vil jo alt blodet bli trekt ned i bakken og vi kunne ikke oppnå en elv av blod..

Men hvis du vil ha blod så kan dere gjerne det for min skyld, det er jo bare et spill ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...