Gå til innhold

TV i USA 2007-08. LIVE! (Spoilers)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flash Gordon, a new 22-episode series produced in Canada and based on the classic comic strip. The new series is produced by Robert Halmi, Sr. and Robert Halmi, Jr., and will premiere in July.

 

Revolution, a new sci-fi series from CBS Paramount Network Television. The show tells the story of a U.S. space colony in the farthest reaches of the galaxy that finds itself under siege from its own homeworld -- Earth.

 

Tin Man, a new sci-fi fantasy take on "The Wizard of Oz." The mini-series will co-star Tony Award winning actor Alan Cumming, and is also produced the the Halmi's RHI Entertainment. It will air in December on SCI FI.
Lenke til kommentar
En del interessant ser det ut til. For min del har jeg uansett ikke tenkt og begynne å se på noen nye serier før det ihvertfall har kommet en full sesong av de. Har brent meg nok ganger på serier som bare blir kansellert etter så og så mange episoder.

7710373[/snapback]

 

SciFi er ganske greie sånn, de sender hele sesonger. Og sommerserierene deres er på rundt 13 episoder.

Lenke til kommentar
Nye

 

The Sarah Connor Chronicles

Flash Gordon

Revolution

Tin Man

Starcrossed

 

 

Hvor har du info om Starcrossed fra? Finnner ingenting på tv.com, tvrage.com, imdb.com

 

Du burde kanskje legge til Kill Pitt og Faceless?

7781773[/snapback]

 

Starcrossed ble nevnt i en artikkel på Gateworld.net.

Kan du gi litt info om de to seriene?

Endret av BarteX
Lenke til kommentar
La til en haug med serier på listene.

7786369[/snapback]

 

 

army wives har premiere 11. mars, så den hører vel ikke hjemme på denne tråden ?

 

Eller skal vi ta med alle nye serier i 2007? I såfall må du legge til fler i lista, bl.a. The Dresden Files som begynte nå på søndag/mandag.

 

og skulle ønske du ikke tok med Reality og telenovela serier i denne lista. I mine øyne er ikke dette tv-serier.

Endret av -iL-
Lenke til kommentar
Nye

 

The Sarah Connor Chronicles

Flash Gordon

Revolution

Tin Man

Starcrossed

 

 

Hvor har du info om Starcrossed fra? Finnner ingenting på tv.com, tvrage.com, imdb.com

 

Du burde kanskje legge til Kill Pitt og Faceless?

7781773[/snapback]

 

Starcrossed ble nevnt i en artikkel på Gateworld.net.

Kan du gi litt info om de to seriene?

7786311[/snapback]

 

tja,

 

Kill Pitt: http://www.imdb.com/title/tt0862593/

 

Faceless: http://www.tvrage.com/shows/id-8346

Lenke til kommentar
La til en haug med serier på listene.

7786369[/snapback]

 

 

army wives har premiere 11. mars, så den hører vel ikke hjemme på denne tråden ?

 

Eller skal vi ta med alle nye serier i 2007? I såfall må du legge til fler i lista, bl.a. The Dresden Files som begynte nå på søndag/mandag.

 

og skulle ønske du ikke tok med Reality og telenovela serier i denne lista. I mine øyne er ikke dette tv-serier.

7787159[/snapback]

 

Du har helt rett, fjernet nå.

 

Hvilke serier er reality og telenovela?

Endret av BarteX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...