Gå til innhold

1337 = ???


Jannis-15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge de som skryter av at de er gamere er alt dette leet greiene det som er "kult" på quakenet. de klarer heller ikke å skrive "THE", men bytter det ut med "TEH". kult? trukke det.

 

Direkte kvalmende spør du meg. Dette er jo rett og slett fornærmende ovenfor både det norske og det engelske språk.

 

Og da det gjelder såkalt SMS språk så gjelder det samme. Får jeg en melding som inneholder ufullstendige ord ignorerer jeg den.

 

[ Denne Melding var redigert av: namelezz på 2002-11-25 20:49 ]

Lenke til kommentar

litt off topic...

 

farke: du forviller deg nå inn i et farlig eventyr der det bare er sprø og snåle folk, de har ingen ekte liv, de har bare en metall-boks og en 19" skjerm som de lever av. de fleste begynner å få firkanta øyne. og om noen prøver å gå ned trappen for å hente posten ramler de å slår seg veldig pga de har glemt hvordan de går. derfor har enkelte til og med begynt å slå røtter ned igjennom gulvet pga de er så livredde for å skade seg. enkelte tør heller ikke å gå bort fra metall-boksen og skjermen sin pga de føler seg ensome... :eek:

 

Velkommen til Hardware.no! :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-11-25 21:24 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-25 20:45, skrev namelezz:

Ifølge de som skryter av at de er gamere er alt dette leet greiene det som er "kult" på quakenet. de klarer heller ikke å skrive "THE", men bytter det ut med "TEH". kult? trukke det.


Direkte kvalmende spør du meg. Dette er jo rett og slett fornærmende ovenfor både det norske og det engelske språk.


Og da det gjelder såkalt SMS språk så gjelder det samme. Får jeg en melding som inneholder ufullstendige ord ignorerer jeg den.


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: namelezz på 2002-11-25 20:49 ]</font>


 

The = Tha

 

har eg ofte brukt/sett...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...