Gå til innhold

1337 = ???

Jannis-15

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1337

LEET

elite

H@ha! du k0mM3r n0k Til å BL1 mObbET R35Ten 4V L1V3+ j4! M0d3r4T0r3Ne K0MM3R T1L å b4Nne D39 Fr4 ForUM3+, PH0r 5LIkT 5kAL 4Ll3 Og 3nhvEr vi+E. (1R0N1 SElV54g+)

:grin:

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-24 20:50, skrev Jannis-15:

ja, men alle må jo få vite det en gang.. :smile:

Jeg ville heller ha mobbet deg for sms språket ditt, enn dine manglende h4x0r kunnskaper :smile:

Skrevet

Quote:

Den 2002-11-24 21:16, skrev Lufen:

de tror de er kule og snakker sånn

re veldig fjortiss og har sendt for mye sms og skriver sånn konstant derfor skriver de sånn

Eh. Nei.

Skrevet

1337 er mer ment som kødd, værtfall her på forumet enn det er ment som h4><0r prat. Men ser du en som konsekvent bruker tall og tegn i bytte mot bokstaver, så har du med en scripkiddie eller en wannabe scriptkiddie å gjøre :grin:

Skrevet
Quote:

Den 2002-11-24 20:44, skrev Jannis-15:

OK, dette kommer dere garantert til å mobbe meg for i flere liv fremmover, men hva betyer egentlig 1337??

Takk!

Mvh, Jan Erik

Å herregud!! viste ikke du det?? amatør altså! (Himler med øyene og later som han viste det selv) :lol:
Skrevet

Quote:

Den 2002-11-24 20:44, skrev Jannis-15:

OK, dette kommer dere garantert til å mobbe meg for i flere liv fremmover, men hva betyer egentlig 1337??

Takk!

Mvh, Jan Erik

Prepare to be mobbed. Neida... Mange som ikke vet det.

Men en 16-åring(?) som deg burde ha vist det :lol:

Skrevet

vel ser det er mye uvitenhet rundt her

1337 kommer fra l33t som igjen er en iterasjon av leet

leet er slang for elite på amerikansk

leet er vanlig i amerikansk daglig slang, så er det vel noen fjortiser som har begynt og bytte ut noen bokstaver med tall....

hvis noen vet hvem som starta og bruke det på inet er jeg litt nysgjerrig, jeg så det for første gang i PA community for et par år siden ( http://www.planetarion.com)

Skrevet

Jeg bruker bare 1337-språk på kødd og litt ironisk.

Synes det er mye morsommere enn det der SMS-zpråket!

SMS-språk er for fjortiser. Ord som faller under: oxo og alle ord der "s" er byttet ut med "z".

Nei, jeg er garantert en 1337 h4Xx0rZ

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...