andhou Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Ja spillte litt i dag og merket at en fyr som var i klanen som hostet serverer alltid klarte å skyte meg ned da med fly og raketter, ikke maskingeværet selv etter at jeg hadde sendt ut flares... Hva skal dette bety, skal ikke dette være umulig?
Dernel Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 Flares blir borte etterhvert så de er ikke der for evig.
Parapraxis Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 1. Han var flink. 2. Du kjørte F-35, som er en rakett.magnet hvor flares som regel ikke funker.
Bandidos-Pelle Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Folk som dreper deg er ikke automatisk cheatere. Tenk på det neste gang, det finnes folk, inkludert meg, som har spilt spillet siden day one.
Siomir Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 (endret) Folk som dreper deg er ikke automatisk cheatere. Tenk på det neste gang, det finnes folk, inkludert meg, som har spilt spillet siden day one. 7646255[/snapback] Enig..jeg har blitt beskyldt for cheating utalige ganger bare fordi jeg drepte dem så lett...et realt head-shot dreper jo med en gang nesten... Jeg også har fått et par piloter etter meg som er altfor gode for min del..uansett hvor mye jeg manuverer flyet for å komme meg bak ham så tar han meg ned til og med midt i en loop....det at han bruker joystick eller hån kontrol vil nok også gjøre mye i hans fordel da^^ Endret 5. januar 2007 av Sk8on
Slettet-Lr2aQT Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Joda hele verden er cheaters! Neida er nok som mange sier, han var altfor god for deg
Bandidos-Pelle Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Å bli beskyld public er jo cp og skjer jo hele tiden, det å bli beskyldt i kamper er det som er teh shissel
El Matador Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Å bli beskyld public er jo cp og skjer jo hele tiden, det å bli beskyldt i kamper er det som er teh shissel 7648925[/snapback] Uthengt foran hele klan-Norge FTW
andhou Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Skrevet 5. januar 2007 Altså den jeg mener er liksom: beep beep beeeeeep (flares ca 0.5sek etter beeeep) og et lite sek etter det smalt det, gang på gang, midt i looper osv...mister lysten til å spille -_-
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. januar 2007 Skrevet 5. januar 2007 Folk som dreper deg er ikke automatisk cheatere. Tenk på det neste gang, det finnes folk, inkludert meg, som har spilt spillet siden day one. Hvorfor sier du til han at du har spilt BF2 siden første dag? Hva har det med tråden å gjøre i det hele tatt? Har du noen sinne postet noe i BF2 forumet som ikke har noe med hvor lenge du har spilt BF2 og hvor verdensmester du er i det?
Pellick Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 (endret) Er nok bare å innse at det finnes kids der ute med nok fritid til å bli kriminelt gode i sånne spill. Vi som spiller en gang iblant for moro skyld blir dermed kraftig eid, har ikke tall på hvor mange ganger jeg har tømt et magasin på en motstander uten at han faller. Men jeg, jeg blir alltid truffet i skallen og dør tvert. Godt jeg har hitbox-bugen å skylde på da Endret 6. januar 2007 av Pellick
Vaffel89 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Altså den jeg mener er liksom: beep beep beeeeeep (flares ca 0.5sek etter beeeep) og et lite sek etter det smalt det, gang på gang, midt i looper osv...mister lysten til å spille -_- 7650241[/snapback] Han flyr etter deg med bomber valgt, dermed får ikke du sånn beeep lyd, så når han har deg perfekt rett foran bytter han å skyter. Dermed har du ikke sjangs
AndersT2 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Det er nok en del som jukser også. Det hender jo at man peprer folk med kuler, og ingenting skjer, men de setter ett skudd på deg og man dauer. Jeg skal si at jeg ikke er noen super spiller, og dauer altfor lett, selv om jeg har spilt fra dag 1.
El Matador Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Det er nok en del som jukser også. Det hender jo at man peprer folk med kuler, og ingenting skjer, men de setter ett skudd på deg og man dauer. Jeg skal si at jeg ikke er noen super spiller, og dauer altfor lett, selv om jeg har spilt fra dag 1. 7658718[/snapback] Hvorfor sier du at det er juks? Folk som har spilt lenge blir gode.
AndersT2 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Det er nok en del som jukser også. Det hender jo at man peprer folk med kuler, og ingenting skjer, men de setter ett skudd på deg og man dauer. Jeg skal si at jeg ikke er noen super spiller, og dauer altfor lett, selv om jeg har spilt fra dag 1. 7658718[/snapback] Hvorfor sier du at det er juks? Folk som har spilt lenge blir gode. 7658773[/snapback] Men når du pepprer dem med kuler og de ikke dauer, da føles det veldig som juks. flere av de jeg spiller med reagerer også noen ganger på dette.
El Matador Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Det er nok en del som jukser også. Det hender jo at man peprer folk med kuler, og ingenting skjer, men de setter ett skudd på deg og man dauer. Jeg skal si at jeg ikke er noen super spiller, og dauer altfor lett, selv om jeg har spilt fra dag 1. 7658718[/snapback] Hvorfor sier du at det er juks? Folk som har spilt lenge blir gode. 7658773[/snapback] Men når du pepprer dem med kuler og de ikke dauer, da føles det veldig som juks. flere av de jeg spiller med reagerer også noen ganger på dette. 7658825[/snapback] Det kan føles som juks, men det er det nok ikke. Du må bare lære deg hvor hitboxen til den aktuelle personen er.
AndersT2 Skrevet 6. januar 2007 Skrevet 6. januar 2007 Det er nok en del som jukser også. Det hender jo at man peprer folk med kuler, og ingenting skjer, men de setter ett skudd på deg og man dauer. Jeg skal si at jeg ikke er noen super spiller, og dauer altfor lett, selv om jeg har spilt fra dag 1. 7658718[/snapback] Hvorfor sier du at det er juks? Folk som har spilt lenge blir gode. 7658773[/snapback] Men når du pepprer dem med kuler og de ikke dauer, da føles det veldig som juks. flere av de jeg spiller med reagerer også noen ganger på dette. 7658825[/snapback] Det kan føles som juks, men det er det nok ikke. Du må bare lære deg hvor hitboxen til den aktuelle personen er. 7658893[/snapback] Tror du virkelig at ingen jukser i BF?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå