Gå til innhold

bedre lyd på zen vision:m


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg valgte reload firmware, og alt det andre i korrekt rekkefølge, problemet er at programmet ikke finner spilleren min :hrm:  har også sendt mail til creative om det, men gudene veit når jeg får svar! :!:    my computer vet at den er kobla til, og det står "docked" på skjermen på mp3spillern. er det ikke mulig å angre hele prosessen?

7720987[/snapback]

 

kan noen være så snill og hjelpe meg? :( tviler på at sånt går på garantien.

spilleren min ligger bare her på bordet i recovery mode, og jeg får ikke gjort noe :(

Endret av khaffner
Lenke til kommentar
Kommer ann på hvilket headset du har!

Jeg har lukket headsett og trenger bare å ha den på 24/23 i mange sammenhenger. Men steget fra 24 til 25 er stort.

7736573[/snapback]

 

Hmm, må være forskjell fra den amerikanske til den europeiske da. Jeg har også lukket headsett og har den som regel på 15/16. Alt over 17 blir alt for mye!

Lenke til kommentar
Hmm, må være forskjell fra den amerikanske til den europeiske da. Jeg har også lukket headsett og har den som regel på 15/16. Alt over 17 blir alt for mye!

7739722[/snapback]

Det er forskjell, hvorfor tror du alle disse guidene henger og slenger på nettet? :)

På ipod kan du bare laste ned et program og trykke på en knapp så har du ingen volume cap.

Lenke til kommentar
På min gamle Zen Micro hadde jeg det som regel på 8. 10-12 hvis jeg var på buss eller tog..

 

Ikke for å spamme, eller hoppe off topic, men hvis du trenger høyere enn 25, så mener jeg du har ganske så dårlilg hørsel, eller er i bråkete omstendigheter..

7743898[/snapback]

Ja, jeg går ved en motorvei og tar en time med buss om morgenen :) (derfor jeg har kjøpt lukket headset, hører ikke noe annet enn musikken )

Særlig dårlig hørsel har jeg ikke, faktisk.

 

Det er faktisk flere som har klagd til meg at den spiller så lavt, når de skal låne og bruke sitt egent headset, så jeg er ikke alene om det.. Ikke så lenge siden jeg kjøpte den, kanskje de har senka volumet?

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Hva da volume cap? Jeg syns at nivå 25 er ganske høyt jeg (bruker PortaPro).. hva er vitsen med å få det høyere? Større sjangs for å ødelegge headset/plugger spør du meg, for ikke å snakke om hørselen.

7736384[/snapback]

Syns det er ekstremt lav jeg da. :hrm:

7736422[/snapback]

 

 

Gått mye på konserter og hører generelt på høy musikk du eller? :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hva da volume cap? Jeg syns at nivå 25 er ganske høyt jeg (bruker PortaPro).. hva er vitsen med å få det høyere? Større sjangs for å ødelegge headset/plugger spør du meg, for ikke å snakke om hørselen.

7736384[/snapback]

Syns det er ekstremt lav jeg da. :hrm:

7736422[/snapback]

 

 

Gått mye på konserter og hører generelt på høy musikk du eller? :p

7747755[/snapback]

Nei men jeg sitter mye i kantinen og i bilen mens mamma hører på radio.

 

Såklart: Til musikk er det nok lyd på 17-21 men med video blir 25 altfor lavt hvis jeg er ppå steder der det bråker endel.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

En kjapp oversettelse:

 

1. Last ned den nyeste amerikanske firmware-oppdateringen (v1.61.01)

2. Koble spilleren fra PC-en, og pass på at den er slått av.

3. Flytt strømbryteren på Vision:M-en til ON-posisjonen, og hold den der.

4. Bruk noe spisst, for eksempel en bøyd binders til å trykke inn knappen i reset-hullet ved siden av kontakten for datatilkobling, og fjern.

5. Slipp strømbryteren når Creative-logoen kommer fram på skjermen. Gjenoppretningsmodus skal nå starte, og du skal få disse valgene:

 

· Clean up (Fjerner midlertidige filer på spilleren, berører ikke musikk, video eller bilder).

· Format All (Formaterer spillerens harddisk, alt unntatt firmwaren vil forsvinne).

· Reload Firmware (Fjerner firmwaren på spilleren. Bruk KUN hvis du har mulighet til å oppdatere spilleren skikkelig).

· Reboot (Starter spilleren på nytt).

 

6. Velg Reload Firmware

7. Når den er ferdig, koble maskinen til PC-en og kjør programmet for oppdatering av amerikansk firmware.

8. Vent til den er ferdig og startet på nytt. Den skal nå begynne å bygge opp registeret, og deretter være ferdig.

 

 

(Går noe galt, start opp i gjenoppretningsmodus igjen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...