Gå til innhold

bedre lyd på zen vision:m


Anbefalte innlegg

Er d noen som vet om det er mulig og laste ned en firmware-oppgradering som gjør at lyden blir bedre. Hvis dere gjør d plz legg til en link. Fordi lyden på spilleren er overhode ikke bra nokk hvis man sitter i en stor bråkete forsamling(buss, trikk eller fly).

 

Og nei jeg bruker ikke de medfølgende hodetelefonene.

 

På forhold takk :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er d noen som vet om det er mulig og laste ned en firmware-oppgradering som gjør at lyden blir bedre. Hvis dere gjør d plz legg til en link. Fordi lyden på spilleren er overhode ikke bra nokk hvis man sitter i en stor bråkete forsamling(buss, trikk eller fly).

 

Og nei jeg bruker ikke de medfølgende hodetelefonene.

 

På forhold takk :!:

7634276[/snapback]

 

How to remove European Volume Cap

 

1| Download the latest American firmware update (currently v1.30.02 download here)

 

2| Detach the Zen Vision:M player from your computer, and ensure that the unit is off.

3| Slide the Power switch towards the Power icon and hold the switch in the Power On position.

4| Push the end of a pin-like object (for example, a straightened paper clip) into the reset hole, press gently and remove.

5| Release the Power switch when the Creative logo appears. The Recovery Mode appears and has these options:

* Clean Up (Performs a disk scan on the player's hard disk, it will not affect music files)

* Format All (Formats the players hard disk - Note: all contents will be lost)

* Reload Firmware (Reloads the Operating System on the Zen. Select this option ONLY if there is a firmware available to reload.)

* Reboot (Reboots the device).

6| Select reload firmware

7| Once done connect the player to your pc and run the American firmware upgrade

8| Leave it to do this and reboot, then rebuild, and voila all done

 

Saksa fra http://www.epizenter.net/e107_plugins/foru...070.0#post_1077 ;)

Lenke til kommentar
Er det ikke sånn at hvis man gjør det, så kan man risikere at spilleren klikker eller noe sånt??

7635170[/snapback]

 

Nja. Det skal nesten være klin umulig å gjøre noe galt, om det skjer noe, vil du alltid ha den muligheten til å oppgradere via recovery modus, som i guiden.

På det punktet har den visse fordeler.

 

Jeg har selv gjort det, har ikke hatt noe problem med akkurat det (men min tredje Vision:M er på vei til meg nå, den første startet ikke når jeg pakket den opp, og den andre åt opp batteriet når den var av).

 

Men sålenge garanti og service er såpass godt, gir jeg blaffen. :)

Lenke til kommentar

Finnes det noe firmware hvor man kan forandre på id3-taggene i selve spilleren?

Er så irriterende når filer uten mp3 tags blir lagt i <unknown> mappe og denne mappa kommer ikke opp engang i media explorern som fuglte med vision m.

Skulle også vært mulig å se selve fil-navnet (dj_nutsack-these_nuts.mp3 feks)...

 

Skulle også vært mulig å se hva hvilke filer som ble adda sist.

 

En ting til som irriterer meg litt er måten man lager playlists på. Er det ikke mulig å forandre playlista, på mp3-spilleren, etter den er lagra?

Lenke til kommentar

Merk punktene:

6| Select reload firmware

7| Once done connect the player to your pc and run the American firmware upgrade

8| Leave it to do this and reboot, then rebuild, and voila all done

 

Du skal velge reload firmware i recover-menyen, og deretter koble til PCen, og kjøre firmware-programmet på vanlig måte.

 

Eller har jeg misforstått? :)

Lenke til kommentar

jeg valgte reload firmware, og alt det andre i korrekt rekkefølge, problemet er at programmet ikke finner spilleren min :hrm: har også sendt mail til creative om det, men gudene veit når jeg får svar! :!: my computer vet at den er kobla til, og det står "docked" på skjermen på mp3spillern. er det ikke mulig å angre hele prosessen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...