Gå til innhold

Hva burde jeg kjøpe!?


Anbefalte innlegg

Hei

 

jeg har tenkt til å kjøpe Rainbow Six:Vegas eller Oblivion eller en kontroll til xbox360,men jeg har bare penger til en av tingene :(

 

jeg har 2 kontrollere fra før og noen skyte spill, men jeg har ingen spill som oblivion.Jeg liker rollespill og skyte spill like godt og vis jeg kjøper et spill kan jeg ikke spille med 2 av vennene mine fordi da har jeg ikke penger til en ny kontroll.

 

Jeg har problemer med å velge hva.

 

Min gamertag på xbox live er Benjamin488 vis noen lurer på det

alder:12år

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

jeg har tenkt til å kjøpe Rainbow Six:Vegas eller Oblivion eller en kontroll til xbox360,men jeg har bare penger til en av tingene :(

 

jeg har 2 kontrollere fra før og noen skyte spill, men jeg har ingen spill som oblivion.Jeg liker rollespill og skyte spill like godt og vis jeg kjøper et spill kan jeg ikke spille med 2 av vennene mine fordi da har jeg ikke penger til en ny kontroll.

 

Jeg har problemer med å velge hva.

 

Min gamertag på xbox live er Benjamin488 vis noen lurer på det

alder:12år

7628092[/snapback]

 

Begge spillene har jo 16 års grense så egentlig passer vel ingen for deg. Om du skulle få lov av foreldrene dine likevel kan du jo prøve å laste ned demoen av Rainbow Six Vegas som ligger på marketplace. Oblivion finnes det ingen demo av, men om du behersker engelsk og liker rollespill der det ikke er konstant action hele tiden så er det jo et veldig bra kjøp.

Lenke til kommentar
Jeg ville godt for oblivion på pc om du har god nok maskin, ettersom spillet ser bedre ut og flyter bedre der. (jeg personlig liker også pc kontrollen bedre).

 

Muligheten for at spillet er billigere på pc (349,-) enn på 360 er vel også stor.

7628644[/snapback]

 

Men du skal jo ha en veldig god maskin som koster veldig mye penger for å få en maskin som får Oblivion til å se bedre ut enn på X360. Dessuten er det vel de færreste skjermkortene som støtter AA og HDR samtidig, og du må uansett være forberedt på at sannsynligheten for crash, og andre tekniske irritasjonsmomenter har større sannsynlighet for å forekomme på PC, så alt er jo ikke bare fryd og gammen heller. Men jeg kan være tilbøyelig å si at muligheten for bruk av mods, console commands etc, er med på å gjøre PC versjonen til den beste. Men nå er jo dette uansett postet i konsolldelen så det er jo totalt irrelevant for det han lurte på.

Lenke til kommentar

oblivion er definitiv ikke litt vanskelig for en på 12. jeg synes konseptet var utrolig simpelt, og det er ikke vanskeligere enn du gjør det til.

 

men du bør teste demoen til R6 vegas, og om mulig, teste oblivion også.

 

når det gjelder kontrolleren så kan du vel kanskje få de to kameratene dine til å spleise på en kontroller (i alle fall om dere spiller mye) slik at dere kan spille sammen

Lenke til kommentar

Det spiller ingen rolle med alders grense(for meg),bare spille er bra så får jeg spille det.

Jeg spiller Gears of War.Det synes pappa er greit , men mamma bryr seg ikke.

Mine 2 venner spiller ikke mye,så de kommer nok ikke til å spleise på en kontroll.

Hvordan er Oblivion?Er det en verden med mye rart?Kan jeg gå frit rundt i oblivion å gjøre mye forsjelig?

Er det sant at det er ca 5 millioner valg muligheter for å velge fordan personen din skal se ut online på rainbow six vegas?

Jeg har lastet ned demone til rainbow six vegas, den online demon var litt kjedelig.

Det er en venn av meg som har oblivion, jeg skal prøve det hos han en gang før jeg bruker penegene mine på noe.Jeg har spilt noen online rollespill, som silkroad og runescape(runescape var bare kjedelig).Er Oblivion vanskeligere enn The Legend of Zelda Ocarina of Time?Hvor lang tid tar det å spille ferdig oblivion?vis det tar 3-5 måneder så skal jeg kjøpe det(for da har jeg penger til rainbow six vegas når jeg har spilt det ferdig)Jeg får 30kr uka, derfor har jeg vansker med å velge hva jeg skal kjøpe.

Lenke til kommentar

Oblivion er en verden med mye rart ja :p og du kan gå hvor du vill og har utrolig mange valgmuligheter. Hvis du liker sjangeren vil du antagelig ha det veldig gøy med dette spillet selv om noen andre her ikka hadde det. Hvor vidt det tar 3-5 måneder er vell vanskelig å si, kommer ann på hvor mye du spiller. Du har i midlertid aldri rundet spillet da du kan fortsette å spille så lenge du vill selv etter alle oppdrag er fullført.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt over 200 timer på oblivion ihvertfall, og har enda masse igjen å gjøre. Det vil si at du har flere måneder med glede med det spillet :) R6 Vegas er også et veldig bra spill, men der er det vel i hovedsak multiplayer som det er fokus på. Jeg brukte kanskje 10-12 timer på å runne spillet på høyeste vanskelighetsgrad.

Endret av xeran2
Lenke til kommentar

Mange mener at oblivion er veldig tungt osv, og det er også inntrykket jeg har fått. Selv er jeg ikke eier av spillet, men derimot av r6 vegas. Og det er utrolig gøy, spennende og ikke minst så har man en livedel som er genial.

 

Men oblivion er etter hva jeg har forstått noe likt forgjengerene, som for meg ble kjedelig fordi det var for lite "action" og litt for mye å gjøre. Klarte rett og slett ikke sette meg ned og spille spillet.

Lenke til kommentar
Men ikke gå i samme fella som meg da... nå har jeg fått meg Oblivion, Dead or Alive 4, Saints Row og Dead Rising etter at jeg fikk meg Gears of war. Ikke for at spillene er dårlige, men Gears er så utrolig bra at jeg ender alltid opp med å spille Warzone på live ;P

7633507[/snapback]

 

Dead or alive er faktisk etter min smak, for vanskelig :p Eller, ja. Sistebossen er et helvete.

Litt off-topic kanskje.

 

Uansett, som sagt, ville satsa på r6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...