Reddog Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Jeg har ett par kataloger som jeg har delt ut til de andre her på det lokale nettverket. Det hadde vært kjekt om det fantes ett program slik at jeg kunne se hvilken PC/IP adresse som kjørte eller kopierte hvilken fil på min PC. Det er altså snakk om en helt vanlig windows delt mappe i samme workgroup. Noen som har erfaring med det?
Jakob K Skrevet 3. januar 2007 Skrevet 3. januar 2007 (endret) Vet ikke om noe program i farta, men om du kjører Pro og ikke Home edition, kan du få litt info om du høyreklikker på Min datamaskin og velger Manage, og så leter deg ned til «Shared files and folders» eller noe slikt. Der mener jeg ihvertfall å huske at du kan liste og avbryte innkommende tilkoplinger. Edit: Ellers kan vel Netstat kanskje være behjelpelig med å vise tilkoplete IP-er. Endret 3. januar 2007 av AfroDude
Reddog Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Skrevet 3. januar 2007 Joda er klar over den innebygde muligheten i Windows, men hadde vært kjekt med ett program som logget ip og tidspunkt for når feks en fil hadde vært aksessert. Logget i en logfil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå