Zumcern Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Hvilke programmer bruker folkt til å kopiere filmer inn på pcen? Edit: Emnetittel redigert til en mer beskrivende tittel. Endret 2. januar 2007 av darkness|
Zappza Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Hvis du skal kopiere filmen fra orginalen til en egen DVD, kan du bruke CloneDVD. Skal du ha det til en .avi fil må du decrypte DVD filene først. Les guiden i signaturen min =)
darkness| Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Tråden forblir åpen så lenge det ikke diskuteres ting vedrørende piratvirksomhet. Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Kommentarer på moderering kan taes på PM eller påklages til forumstyret. Det er ikke nødvendig med innlegg som tar for seg diskusjoner rundt lovligheten ved å diskutere slikt eller ikke. Ved senere anledninger: Mener dere at tråder bryter med retningslinjene kan dere bruke rapporteringsknappen. Ved å komme med innlegg "haha, denne kommer til å bli stengt" er det dere som bryter med retningslinjene, og ikke nødvendigvis trådstarter.
edge Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 (endret) Hvis du skal kopiere filmen fra orginalen til en egen DVD, kan du bruke CloneDVD. Skal du ha det til en .avi fil må du decrypte DVD filene først. Les guiden i signaturen min =) 7626973[/snapback] Har et program som konverterer hele disker til .avi Super dvd ripper heter det. Endret 2. januar 2007 av edge
Zappza Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Hmm, har aldri testet det, men er litt skeptisk til programmer som gjør hele jobben for deg... Vil helst bestemme litt selv ^^
Sluven Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Du kan også bruke magic dvd ripper, men det må du betale for...
KjQttkak Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Hvis du skal kopiere filmen fra orginalen til en egen DVD, kan du bruke CloneDVD. Skal du ha det til en .avi fil må du decrypte DVD filene først. Les guiden i signaturen min =) 7626973[/snapback] Har et program som konverterer hele disker til .avi Super dvd ripper heter det. 7627662[/snapback] Super DVD ripper er ikke noe for de som vil ha bra bilde.. Har prøvd det før (mulig det har kommet nye og bedre versjoner nå) og syntes ikke akkurat noe om kvaliteten jeg fikk på filmene mine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå