nikrus Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Hei Da har jeg lastet ned UFO - Enemy unknown, noe som jeg skulle kose meg med, trodde jeg da. Alt sammen går alt for fort, og jeg har vært borti liggnende problemer med Ultima 7. Uansett, det jeg tror er problemet er at PC-en min er for rask til å kjøre dette spillet som det skal kjøres. Jeg har prøvd å launche det fra DOS uten videre hell. Noen som har noe tips om noe software som gjør at PC-en min "simulerer" dårligere hardware e.l. Takk på forhånd
Vorpal Skrevet 2. januar 2007 Skrevet 2. januar 2007 Mener å huske at dosbox har noen instillinger for å sette opp eller ned farten.
nikrus Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Skrevet 2. januar 2007 Jeg har prøvd DOSbox, men får beskjed om at UFO ikke kan kjøres i DOS.
Monkeyboy Skrevet 4. januar 2007 Skrevet 4. januar 2007 Noen må komme med et svar her. Sliter med akkurat samme problem selv. Så lenge det går så fort som nå, så er spillet ubrukelig.
nikrus Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Skrevet 4. januar 2007 klokke pcen ned. 7642624[/snapback] Det har jeg veldig lyst til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå