Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan åpne port på SMC 2804Wbr


Anbefalte innlegg

Kordan ska i åpne en port på denna Routern? adsl modeme mitt e Speedtouch 516i.. men etter d i he forstått so ska i åpne en port i Routern? i he SMC 2804Wbr.

i he prøvd da men d virka ikke. læste guiden på portforward.com. i gjor alt rett men d virka ikke:S tok sann test på uTorrent etterpå å da sto d at dn va stengt:S kan nokken hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
516i er et routermodem slik at det også sperrer for porten.

Du kan løse dette ved å sette Speedtouch i bridge og så logge på med SMC routeren.

7622641[/snapback]

 

åja.. jammen da skjønna i^^ da må i berre få tak i ip'n t dn osv sann at i kjem me innpå dn;)

Lenke til kommentar

koble pc'n din rett i adsl modemet.

 

klikk på start --> kjør --> skriv 'cmd' også enter

skriv ipconfig

 

da ser du ip'n til dhcp servern din, det er routern din sin ip.

 

Nå setter du routern i bridget modus, også lar du smc routern din ta seg av oppringinga til nettet.

 

kva isp har du?

Lenke til kommentar
koble pc'n din rett i adsl modemet.

 

klikk på start --> kjør --> skriv 'cmd' også enter

skriv ipconfig

 

da ser du ip'n til dhcp servern din, det er routern din sin ip.

 

Nå setter du routern i bridget modus, også lar du smc routern din ta seg av oppringinga til nettet.

 

kva isp har du?

7623491[/snapback]

 

i he Pcsupport.. men dei he vell slått se sammen ma Nextgentel dei? (trukje i he følgt ma på ta) men i fekk d t:) i gjekk inn via telnet:) takk for hjelpen:)

Lenke til kommentar

Hei, jeg lurer på hvordan jeg setter mitt speedtouch 516i routermodem fra NGT i bridge.

Jeg har PPPoA oppkobling, etter hva det står i Interface'et. Noen som har en grei veiledning til dette, eller no tips til å få ett mer stabilt nett, så hadde jeg satt stor pris på dette.

Som trådløs router har jeg en WRT54G.....

 

Hilsen Molando

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...