Steina Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 (endret) Fruktkake! Please putt bildene dine i tags a! Tar jo tusen år å laste siden nå... Ja, shit. Svir for oss som sitter på isdn linje. Får hele 40KB/s fra serveren jeg, så går pisstregt å laste siden, ja. Er det mulig å bestille denne siden på en CD i posten eller noe? Edit: Ny side! Da er det ikke så farlig likevel. -- Har dene vært postet før?: Endret 7. mars 2008 av Steina
MyBigMouth Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 (endret) Fruktkake! Please putt bildene dine i tags a! Tar jo tusen år å laste siden nå... Ja, shit. Svir for oss som sitter på isdn linje. Får hele 40KB/s fra serveren jeg, så går pisstregt å laste siden, ja. Er det mulig å bestille denne siden på en CD i posten eller noe? Edit: Ny side! Da er det ikke så farlig likevel. -- Har dene vært postet før?: *bilde* Ja, det har den Endret 7. mars 2008 av MyBigMouth
Steina Skrevet 7. mars 2008 Skrevet 7. mars 2008 Hmm, var det jeg trodde ja. Jeg bladde 3 sider tilbake for å se etter først, men fant det ikke.. Bladde vel ikke langt nok. Fy som dere spammer for tiden. ..
Heatsink Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 (endret) Motivators edit: 2 sec retter opp Endret 10. mars 2008 av Heatsink
Bytex Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Litt stusselig å påstå du lagde et bilde selv, når alt du gjorde var å zoome inn på et eksisterende bilde med akkurat samme tema (Asshat) og endre teksten. Brilliant, må jeg si.
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Sånn ser det ut når jeg og noen andre er på danmarks-tur: All respekt til Color-Lines frokost-buffet.
dysfunctional Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Sånn ser det ut når jeg og noen andre er på danmarks-tur:
Anbefalte innlegg