Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Je har vært konstant sulten 2 dager i strekk


Kontorstol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har samme problemet. Må hele tiden ha noe i munnen, og er konstant sulten. Kan si det tok knekken på budsjettet når jeg bodde på hybel.

 

Jeg spiser meg mett, og 15min senere er jeg skrubbsulten. Må alltid ha noe å spise, rart jeg ikke er feit. Skylder på at jeg har sinnsyk forbrenning, men har begynt å tvile i det siste.

Lenke til kommentar
Har samme problemet. Må hele tiden ha noe i munnen, og er konstant sulten. Kan si det tok knekken på budsjettet når jeg bodde på hybel.

 

Jeg spiser meg mett, og 15min senere er jeg skrubbsulten. Må alltid ha noe å spise, rart jeg ikke er feit. Skylder på at jeg har sinnsyk forbrenning, men har begynt å tvile i det siste.

7617244[/snapback]

Kan det ha noe med at du har en _\|/_ i signaturen din?

Lenke til kommentar
Har samme problemet. Må hele tiden ha noe i munnen, og er konstant sulten. Kan si det tok knekken på budsjettet når jeg bodde på hybel.

 

Jeg spiser meg mett, og 15min senere er jeg skrubbsulten. Må alltid ha noe å spise, rart jeg ikke er feit. Skylder på at jeg har sinnsyk forbrenning, men har begynt å tvile i det siste.

7617244[/snapback]

Kan det ha noe med at du har en _\|/_ i signaturen din?

7618140[/snapback]

Hehe kunne vært, men lenge siden sist så tviler på at det henger igjen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...