Gå til innhold

Tips til å bruke opp pengene på min gamle mobb


galskapen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nettopp fått meg en ny mobil med abbonement, men har ikke kvitta meg med den andre enda.. Saken er at på den gamle mobilen - med young talk - har jeg i overkant av 1600 kroner som jeg må bruke opp på 6 måneder.

Jeg klarer ikke dette med vanlig ringing, så da lurte jeg på om det fantes noen greie måter å få brukt opp disse pengene på. Er det f.eks mulig å betale for ting på internett med mobil?

 

:hmm:

Endret av galskapen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker! Pay-Ex hørtes interessant ut.

 

Power-Z: Siden disse pengene har blitt betalt inn i løpet av bindingstiden, kan jeg ikke ta de ut igjen.. Kan heller ikke overføre til ny konto for nå har jeg gått over til tele2. Litt lite gjennomtenkt, men sånn er det bare..

 

Edit: Skjønner ikke hvordan jeg kan fylle på penger på Pay-Ex kontoen med mobil..?

 

:)

Endret av galskapen
Lenke til kommentar

Hvis du går over til et kontant kort, etter bindinge, så blir pengene overført, å du har da dermed ikke lengre en tids frist på å bruke dem opp..

 

Hvis du går over til et annet abb, eks SmartTalk, så vil spenna bli trekt i fra alle regningene, helt til du kommer i 0, å førsten da vil du få din første regning..

 

= Tenk deg om, før du eventuelt bruker dem opp på noe tull, da du langt i fra har "mistet" dem.. ;)

 

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...