random_wannabe Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Dude, this guy is the definition of 1337. So true. Uber-nerd! Haha, så bra Bra jobba, DeeTee Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Det holder jo ikke bare å finne enheten, du må koble den sammen med PCen også - altså "pair device". 7630299[/snapback] Hvordan gjør jeg det? Får ikke noe spørsmål om det når jeg legger den til i mine enheter. EDIT: Etter at jeg har connecta kontrollen, bare blinker den i evigheter. Og om jeg kjører et script med led funskjoner skjer det ingenting. Kontrollen vil ikke reagere med GlovePIE. Endret 3. januar 2007 av Po[wP]ow Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvis det der funker på wow, burde det jo funke på andre spill også ? Fan nå ble jeg hypp på å kjøpe meg wii controller Lenke til kommentar
Hermit Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Joda, det er allerede flere scripts ute til mange forkjellige spill. Men selvfølgelig, det varierer hvor bra det funker. Alle spill som ikke krever museklikking funker perfekt. 8) Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har laget en egen script som skal fungere perfekt med Megaman spillene på NES, med NESticle emulatorenl. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Nå får jeg connecta kontrollen. Og når jeg kjører en script så ser jeg at de Led'ene som skal lyse, lyser. Problemet er bare at det skjer ingenting når jeg trykker på knapper med kontrollen. Lenke til kommentar
Hermit Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har du kjørt et script som sier at det skal skje noe når du trykker på knappene da? Prøv: G = Wiimote.A Så ser du om du skriver en G hver gang du trykker på A (du kan bytte ut G med hva som helst). Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har du kjørt et script som sier at det skal skje noe når du trykker på knappene da? Prøv: G = Wiimote.A Så ser du om du skriver en G hver gang du trykker på A (du kan bytte ut G med hva som helst). 7660114[/snapback] Ja, jeg har det. Har sikkert prøvd rundt 7 forskjellige scripts som har virket før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå