Gå til innhold

Styre WOW med Wiimote

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det holder jo ikke bare å finne enheten, du må koble den sammen med PCen også - altså "pair device".

7630299[/snapback]

Hvordan gjør jeg det?

Får ikke noe spørsmål om det når jeg legger den til i mine enheter.

EDIT: Etter at jeg har connecta kontrollen, bare blinker den i evigheter. Og om jeg kjører et script med led funskjoner skjer det ingenting. Kontrollen vil ikke reagere med GlovePIE.

Endret av Po[wP]ow
Skrevet

Joda, det er allerede flere scripts ute til mange forkjellige spill. Men selvfølgelig, det varierer hvor bra det funker. Alle spill som ikke krever museklikking funker perfekt. 8)

Skrevet

Nå får jeg connecta kontrollen. Og når jeg kjører en script så ser jeg at de Led'ene som skal lyse, lyser. Problemet er bare at det skjer ingenting når jeg trykker på knapper med kontrollen.

Skrevet

Har du kjørt et script som sier at det skal skje noe når du trykker på knappene da? Prøv:

G = Wiimote.A

Så ser du om du skriver en G hver gang du trykker på A (du kan bytte ut G med hva som helst).

Skrevet
Har du kjørt et script som sier at det skal skje noe når du trykker på knappene da? Prøv:

G = Wiimote.A

Så ser du om du skriver en G hver gang du trykker på A (du kan bytte ut G med hva som helst).

7660114[/snapback]

Ja, jeg har det. Har sikkert prøvd rundt 7 forskjellige scripts som har virket før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...