Gå til innhold

Nintendo Wii spørsmål


SWRT91

Anbefalte innlegg

På E3 messa i år lyste alle wiiene blått foran, hvordan gjør man dette?? Har dette noe med det han over snakker om?

7652547[/snapback]

Det var det jeg mente ja. Men tror ikke det går ann å gjøre noe med det, det kommer når man skrur på Wii og når man får mails.

7652768[/snapback]

Når man har på 24conn. og bright på så lyser det når man får e-post? Men går det ann å få det til å lyse hele tiden når den er av eller på? Som på E3? Hadde vært rått for det er et fint lys.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ow,05/01-2007 : 22:55]
På E3 messa i år lyste alle wiiene blått foran, hvordan gjør man dette?? Har dette noe med det han over snakker om?

7652547[/snapback]

Det var det jeg mente ja. Men tror ikke det går ann å gjøre noe med det, det kommer når man skrur på Wii og når man får mails.

7652768[/snapback]

Når man har på 24conn. og bright på så lyser det når man får e-post? Men går det ann å få det til å lyse hele tiden når den er av eller på? Som på E3? Hadde vært rått for det er et fint lys.

7652815[/snapback]

Ja jeg er enig med deg der. Men når den stod på Dim lyste det når jeg fikk mail. Også har jeg den på Bright nå, men har ikke merket noen forskjell enda. Derfor spurte jeg her også.

Lenke til kommentar
ow,01/01-2007 : 21:00]Lurer på en liten ting:

 

Om jeg tar f.eks. Super Mario 64 som ligger på min Wii og kopierer det til et SD Kort, og setter det SD kortet inn i en annen Wii og kopierer det over til Wii minnet. Er det da mulig og spille det på den maskinen?

7620462[/snapback]

 

Nei.

7621019[/snapback]

Skjønner ikke helt hvorfor. Noen grunn? Hvor går det feil?

7622259[/snapback]

 

 

Maskinen din vil ikke kopiere. Merkelige greier. For de som vurderer å kjøpe COD3; Kjempeflott spill!! Veldig morsomt å styre, og slår ihjel noen timer. Men mangelen på online-spilling gjør det ufattelig kjipt. Single player COD suger. Skjønner ikke hvorfor de utelot Wii! :thumbdown:

Lenke til kommentar
ow,10/01-2007 : 22:31]
Lyser bare når man får e-post uansett om man har på standby eller ikke. Dette er det ejg vet hittil.

7693623[/snapback]

Lyser heletia for meg. :)

7693832[/snapback]

Da har du et brev som venter på deg i Wii-postkassen.

7697691[/snapback]

Jepp, men jeg skal ikke åpne det.

Lenke til kommentar
ow,10/01-2007 : 22:31]
Lyser bare når man får e-post uansett om man har på standby eller ikke. Dette er det ejg vet hittil.

7693623[/snapback]

Lyser heletia for meg. :)

7693832[/snapback]

Da har du et brev som venter på deg i Wii-postkassen.

7697691[/snapback]

Jepp, men jeg skal ikke åpne det.

7697889[/snapback]

Men hvis den lyser når den er av og jeg skrur på wii, blir det blå borte?

Og hva må jeg ha på for at den skal lyse nåår jeg får e-post? Må jeg ha på standby connection?

Lenke til kommentar
Burde jeg velge red steel eller call of duty 3, virker bra begge 2?

7698260[/snapback]

Har ikke spillt CoD3, men Red Steel er veldig moro når man kommer forbi de håpløse åpningsbrettene og får lært seg kontrollen. Langt fra et perfekt spill, burde hatt ett ekstra halvt år på seg før det ble utgitt, men absolutt underholdende. Sinnsykt tilfredstillende når man "kommer inn i sonen" og plaffer ned fiende etter fiende med høyere tempo og større presisjon enn noensinne før. Sinnsykt frustrerende når man blir distrahert og peker vekk fra skjermen og karakteren spinner rundt som en gærning.

Lenke til kommentar

Enig med Niskivara, spillet har som du sikkert har sett fått dårlig omtale. Men for al del, med det i minnet satte eg meg ned med spillet og blei etterhvert ganske lettet. det var bedre enn det som hadde blitt sagt. Førsteinntrykket er som sagt ganske dårlig. Og skrur du av rumble og høgtaler i Wiimoten, oppfører siktet seg bedre i Red Steel. Ganske flau bug må eg si, men det dunker ihevrtfall :)

Lenke til kommentar
Men hvis den lyser når den er av og jeg skrur på wii, blir det blå borte?

Og hva må jeg ha på for at den skal lyse nåår jeg får e-post? Må jeg ha på standby connection?

7697913[/snapback]

Hvordan får jeg den til å lyse?

7699990[/snapback]

Legg til [email protected] i adresseboka di, så bare sender du en mail som ikke skal inneholde noenting viktig, f.eks. "aijdoanifevnonveoi". Når du da mottar en mail, åpner du den ikke.

 

EDIT: Kall kontakten for Lighter. :)

Endret av Po[wP]ow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...