SWRT91 Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 (endret) Jeg har tenkt å kjøpe meg wii, men jeg har ikke rå til å kjøpe den enda så det kan ta litt tid(får kanskje lov til å låne penger av konfirmasjons pengene mine eller av foreldrene mine), men skal jeg ha et spill i samme sleng vil det ta enda lenger tid før jeg kan kjøpe wii. Vil jeg klare meg med wii sports til jeg har rå til å kjøpe et spill? Har dere noen ideer? Endret 27. desember 2006 av SWRT91
LaStrada Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Ut i fra poster jeg har lest her på forumet, virker det som om folk har mye glede ut av det spillet. Det virker som om dette er et perfekt spill for hele familien Selv skal jeg kjøpe et spill i tillegg (vet ikke hvilket enda), men var først i tvil om jeg skulle gjøre det.
Bear^ Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Wii sports er et morro spill ja, men jeg tipper at du vil bli lei av det ettervært, da det er mer som en demo av Wiimoten. Men noen timer varer det ja. Jeg vil anbefale deg å spare litt, Wiien er dyr akkurat nå siden den er nettopp kommet og det er få eksemplarer av den. Jeg betalte 3300 kr med Twilight Princess, på release datoen, så om ikke så alt for lenge uti 2007 tror jeg du får Wii med f.eks Twilight Princess til vel 2500 kr om ikke mindre. Er en liten kneip nå som kommer til å jevne seg ut på nyåret. Og da vil jeg anbefale deg å investere i Twilight Princess. Bedre spill skal du lete lenge etter, det har stemning, bra gameplay, fin musikk og god grafikk til Wii å være. Ufattelig mange timers morro med det, varer vel mellom 40-60 timer på hoved questen, og spinner vel opp mot 100+ timer om du skal gjøre alt der er å gjøre. Mine meninger da
Ganondorf Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 HJELP... jeg har et problem med wiimotene (eller wiien, vet ikke riktig), når jeg skrur på wiien kommer ikke wiimoten sammtidi, eller, de kommer egentli ikke i det hele tatt. Har dette skjedd med noen andre?, hva grorde dere i tilfelle med saken?, har nen et tips i det hele tatt?
Po[wP]ow Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 HJELP... jeg har et problem med wiimotene (eller wiien, vet ikke riktig), når jeg skrur på wiien kommer ikke wiimoten sammtidi, eller, de kommer egentli ikke i det hele tatt.Har dette skjedd med noen andre?, hva grorde dere i tilfelle med saken?, har nen et tips i det hele tatt? 7586143[/snapback] Du har prøvd å connecte den ved å trykke 1 og 2 samtidig, eller ved å trykke på 'Sync.' knappen både på Wii mote'n og på Wii konsollen?
Po[wP]ow Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 ja.... klikker snart for meg.... 7586203[/snapback] Hm, det var merkelig. Har ingen andre wii motes å teste med da? Ellers kan du jo prøve å skifte batteri, eller i det minste se om Sensor Bar'en sitter bra nok i.
Ganondorf Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 har to wiimoter.... skal prøve det dere med bateriene du...
SWRT91 Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 Wii sports er et morro spill ja, men jeg tipper at du vil bli lei av det ettervært, da det er mer som en demo av Wiimoten. Men noen timer varer det ja. Jeg vil anbefale deg å spare litt, Wiien er dyr akkurat nå siden den er nettopp kommet og det er få eksemplarer av den. Jeg betalte 3300 kr med Twilight Princess, på release datoen, så om ikke så alt for lenge uti 2007 tror jeg du får Wii med f.eks Twilight Princess til vel 2500 kr om ikke mindre. Er en liten kneip nå som kommer til å jevne seg ut på nyåret. Og da vil jeg anbefale deg å investere i Twilight Princess. Bedre spill skal du lete lenge etter, det har stemning, bra gameplay, fin musikk og god grafikk til Wii å være. Ufattelig mange timers morro med det, varer vel mellom 40-60 timer på hoved questen, og spinner vel opp mot 100+ timer om du skal gjøre alt der er å gjøre. Mine meninger da 7585970[/snapback] Vil ha wii så fort som mulig, så hvis jeg får låne penger av foreldrene mine skal jeg det, men da kan jeg også spørre om jeg kan låne til et spill også ellers så må jeg spare til et spill.
Ganondorf Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Det gikk ikke. Pokker. Har du noen andre råd? MÅ... SPILLE...NÅ
SWRT91 Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 En jeg var hos hadde samme problem tror jeg. Konsollen funka, men ikke kontrollen. Fikk det til til slutt da. Vi byttet batteri, sync. den og skrudde maskinen av og på. Men når man sync. må man holde inne sync. knappen på maskinen og kontrollen sammtidig.
SWRT91 Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 Har noen red steel eller prøvd det, funker det bra, er det å anbefale?
KissaMcDuck Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Ehm, er dette en spørsmåltråd? For jeg lurer selv på om Madden 07 er verdt pengene (så fett ut) men vil ikke hijacke tråden heller :/
Whalecore Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Jeg hadde samme problemet igår, jeg tror det ble til at jeg drog ut og inn strømkabelen på Wii'en sånn at den fikk slått seg helt av. Etterpå skrudde jeg den bare på igjen og det funka.
Ganondorf Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 var kontakten ute en stund? for hos meg er det fremdeles like dødt:( Rett før jeg bare gir opp hele greien... Finnes det ingen flere med det samme problemet?
Whalecore Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Nei, var ikke ute lenge, bare sånn skikkelig reboot liksom. Prøv å ha Wii kontakten ute og batteriene ute av kontrolleren på samme tid.
SWRT91 Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 Men er red steel bra? Verdt pengene?
Whalecore Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Har bare spillt Red Steel littegrann, det var helt ok. Jeg går heller for Call of Duty 3 enn Red Steel tror jeg, foretrekker 2. verdenskrig, og det skal være litt bedre styringer på CoD.
SWRT91 Skrevet 27. desember 2006 Forfatter Skrevet 27. desember 2006 Har bare spillt Red Steel littegrann, det var helt ok. Jeg går heller for Call of Duty 3 enn Red Steel tror jeg, foretrekker 2. verdenskrig, og det skal være litt bedre styringer på CoD. 7586608[/snapback] Ja, jeg sto mellom red steel og call of duty 3. Hvem er best, vil ha andres meninger også. Zelda er et must. uansett.
Ganondorf Skrevet 27. desember 2006 Skrevet 27. desember 2006 Har bare spillt Red Steel littegrann, det var helt ok. Jeg går heller for Call of Duty 3 enn Red Steel tror jeg, foretrekker 2. verdenskrig, og det skal være litt bedre styringer på CoD. 7586608[/snapback] Ja, jeg sto mellom red steel og call of duty 3. Hvem er best, vil ha andres meninger også. Zelda er et must. uansett. 7586808[/snapback] Reed steel høres jo sinnsykt tøft ut da, og CoD er jo begynt å bli litt kjedeli og ganske lett (ihvertfalll 2eren)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå